s nochtans ook niet slecht, valt enkel aan te raden.Victoria heb ik nog niet gedronken. Duvel “al wel eens”.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
s nochtans ook niet slecht, valt enkel aan te raden.Victoria heb ik nog niet gedronken. Duvel “al wel eens”.
Zo heeft ze zichzelf vast nog nooit omschreven weten worden!Intussen terug een vaste tapster, maar bedankt voor het aanbod!![]()

Ja.. Heb ik beseft nadat ik mijn verlof aangevraagd hadHet is enige tijd geleden met een nieuwe hond (niks dan liefde voor uiteraard).
Maar k ben begot nog is zat en tis ineens serieus.
Ik hoop dat er toch een paar mensen trots zijn op mij ik denk aan @Wannez , @straight_six .
PS: Straight als ge t nog niet wist, er is een officiële dienstnota dat ge op dagen zoals morgen maar tot drie uur moogt werken. Indien later moet je het aanvragen, geen dank.

Gij spreekt uit ervaring.Op hun leeftijd zit daar ook stretchen, gepaste kledij aandoen, pilleke pakken, glijmiddel zoeken,.... Bij inbegrepen he.![]()
Ja, sommigen zijn zindelijker dan een arts die kickt op hangers.Kijk, op ne bepaalde leeftijd is het ècht wel meer erotiserend als bepaalde zaken gelift of gecamoufleerd worden.
En anders is het leesbrilleke afdoen ook nog een optie, dan wordt alles dichtbij waziger, dient zijn doel!![]()
Komende dinsdag echo+ eventueel mammografie ingeboekt.We kunnen allemaal fantaseren over uw medisch gezonde boezem, maar dit is precies toch minder. Kan je vlot een afspraak regelen voor een echo?

Bedankt voor alweer deze duiding en insight info! Handig om zo’n tolk te hebben voor wat (niet) aanvaardbaar is. En er alsnog bij momenten los over te gaan, maar dan wel geïnformeerd!Zo heeft ze zichzelf vast nog nooit omschreven weten worden!
Kleine tip: haar niet zo noemen binnen hoorafstand!![]()
Voila nu weet je tenminste waarom er niets mis is. "neen er scheelt niets!"Bedankt voor alweer deze duiding en insight info! Handig om zo’n tolk te hebben voor wat (niet) aanvaardbaar is. En er alsnog bij momenten los over te gaan, maar dan wel geïnformeerd!
Voila nu weet je tenminste waarom er niets mis is. "neen er scheelt niets!"
Mammo's schijnen niet al te aangenaam te zijn, dus hopelijk niet nodig. Maar mocht het zo zijn, stuur gerust de beelden door. Dan kan ik ook eens mijn mening geven.Komende dinsdag echo+ eventueel mammografie ingeboekt.![]()
Een kind dragen vond ik lastiger.Mammo's schijnen niet al te aangenaam te zijn, dus hopelijk niet nodig. Maar mocht het zo zijn, stuur gerust de beelden door. Dan kan ik ook eens mijn mening geven.

Moh proficiat!! Voor wanneer is het? En weet je van wie?Een kind dragen vond ik lastiger.
Is de 2de keer dat ik er eentje ga krijgen.
En weet je van wie?

Da’s geen antwoord op de vraag!
we zijn niet allemaal zo een slettebakken als gij!![]()
we zijn niet allemaal zo een slettebakken als gij!![]()
Tenzij er politie links boven op staat. Maar die dat ik verstuur lik ik erotisch dicht dus is het ook wel een beetje sletterig.En een brief die in elke postbus gaat is gewoon vuile reclame![]()
Hebt gij er trouwens eigenlijk ooit aangifte van gedaan bij de politie?
Jij was de enige man dit jaar die in mijn leven is gekomen!Da’s geen antwoord op de vraag!

Was de sex met de andere zo slecht voor hen?Jij was de enige man dit jaar die in mijn leven is gekomen!
![]()
“Gekomen” *giechel*Jij was de enige man dit jaar die in mijn leven is gekomen!
![]()