Het grote slowchat topic

Nu goed, ze rijdt niet op de snelweg dus ik zit -wat dat betreft- relatief safe. Niemand die bij z’n verstand is en/of geen kruisvaarder, doet die afstand via binnenwegen.

Just b'cauz I can:
😏

@Tonerider speciaal voor jou! :eviltongue:

Gisteren knobbeltjes ontdekt in de borst, daarnet afspraak bij de huisarts: "amai, gij hebt nog veel klierweefsel, jij kan nog wel borstvoeding geven, mocht je willen!"
Wat verder: "ik ga ook een mammografie voorschrijven, maar doe m niet als de echo duidelijk is. Mammografie doen we doorgaans pas vanaf 40 (verwarring bij mij want ik ben al 40) maar jouw borsten zijn gewoon veel te jong voor jouw leeftijd."
🤣 Ik heb dus zelfs medische gronden om tevreden te zijn met mijn boezem 🤪
FTFY

Als ge nu geen reden hebt om af te spreken,...

Nu goed, ze rijdt niet op de snelweg dus ik zit -wat dat betreft- relatief safe. Niemand die bij z’n verstand is en/of geen kruisvaarder, doet die afstand via binnenwegen.

Binnenwegen :love:

Ben ooit es naar Malmedy gemoeten voor een klant en had tijd om er te geraken. Besloten van binnendoor te rijden vanaf Wavre, over Huy via 3ponts. Wat een route :love:

en dat met mijn E90 325i handgeschakeld

Smeg maakt over het algemeen geen brol... ik vermoed dat ze wel best ok zijn.

Ik ga deze namiddag al achter het Santokumes en het broodmes, ik laat je de bevinding weten.

maar over het algemeen zijn het brolmessen, dus geef die zegels maar hier.
Madama ugar heeft vorig jaar een messenslijper cadeau gekregen van haar werkgever.
Hier geen onscherp mes meer te vinden.
Ik heb wel voorgesteld om de aardappelmesjes niet langer vlijmscherp te slijpen...

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan