Echt al op voorhand zeggen, wetende dat dat anders de eerste reactie zou zijn,Volgens mij heeft ze dat al eens ergens zien staan in een foto die ik haar stuurde. Geen dickpic.
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt al op voorhand zeggen, wetende dat dat anders de eerste reactie zou zijn,Volgens mij heeft ze dat al eens ergens zien staan in een foto die ik haar stuurde. Geen dickpic.
.Volgens mij heeft ze dat al eens ergens zien staan in een hoekje van een foto die ik haar stuurde. Geen dickpic.
FTFYJust b'cauz I can:
@Tonerider speciaal voor jou!
Gisteren knobbeltjes ontdekt in de borst, daarnet afspraak bij de huisarts: "amai, gij hebt nog veel klierweefsel, jij kan nog wel borstvoeding geven, mocht je willen!"
Wat verder: "ik ga ook een mammografie voorschrijven, maar doe m niet als de echo duidelijk is. Mammografie doen we doorgaans pas vanaf 40 (verwarring bij mij want ik ben al 40) maar jouw borsten zijn gewoon veel te jong voor jouw leeftijd."
Ik heb dus zelfs medische gronden om tevreden te zijn met mijn boezem
![]()
Hij hangt alleen nog maar naar beneden?ik moet al foto's van het plafond gaan trekken als ik niet per ongeluk mijn piet in beeld wil.
Nu goed, ze rijdt niet op de snelweg dus ik zit -wat dat betreft- relatief safe. Niemand die bij z’n verstand is en/of geen kruisvaarder, doet die afstand via binnenwegen.

Hij hangt alleen nog maar naar beneden?
Er zo zot van dat hij er soms op kwijlt?ja, hij is zot van mijn schoenen.

1x maar?Volgens mij heeft ze dat al eens ergens zien staan in een hoekje van een foto die ik haar stuurde. Geen dickpic.

Er zo zot van dat hij er soms op kwijlt?![]()
Refunden mag ook in natura: nodig wannez en mij uit voor een etentje!![]()

1x maar?![]()

Tot hoelang kunnen we dan @Loser het zwijgen opleggen?Het budget voor emoticons is helaas al opgesoupeerd aan de 9lives smileysMss moeten we na de KOTK nog es een crowdfunding ronde doen daarvoor
![]()
Madama ugar heeft vorig jaar een messenslijper cadeau gekregen van haar werkgever.Smeg maakt over het algemeen geen brol... ik vermoed dat ze wel best ok zijn.
Ik ga deze namiddag al achter het Santokumes en het broodmes, ik laat je de bevinding weten.
maar over het algemeen zijn het brolmessen, dus geef die zegels maar hier.
Wekt bij mij ook de onlosmakelijke associatie op met kaasrand.Smeg is de lelijkste merknaam die ik mij kan bedenken
Wekt bij mij ook de onlosmakelijke associatie op met kaasrand.
Smeg is de lelijkste merknaam die ik mij kan bedenken

nu bij iedereen.Wekt bij mij ook de onlosmakelijke associatie op met kaasrand.
Wekt bij mij ook de onlosmakelijke associatie op met kaasrand.