"Woah, Smegmaar Gertje"
Nee Samson, 't is "Zeg maar Gertje".
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Woah, Smegmaar Gertje"
Ik heb het altijd een gemiste kans gevonden dat ze dit niet als 'smegmaker' op de markt hebben gebracht.Smeg is de lelijkste merknaam die ik mij kan bedenken
Ik vind ze qua design van ovens en microgolfovens ook gewoon geweldig. Dat is ook de reden waarom wij hier alles van smeg hebben staan.Maar ze maken wel prachtige retro koelkasten![]()
Gaan we nu allemaal in zeven haasten naar den delais om zo aan Tomski’s privé te geraken?@Wannez zou zeggen "gij doet ook alles om aan mijn privé adres te komen hé"
En met die scherpe messen zeker geen foto van de vloer, want daar gaan overal stukjes piet liggen wanneer je met dat smeg mes begint te zwieren...ik moet al foto's van het plafond gaan trekken als ik niet per ongeluk mijn piet in beeld wil.
Belegen smeg dan?retro koelkasten![]()
Dank!
We kunnen allemaal fantaseren over uw medisch gezonde boezem, maar dit is precies toch minder. Kan je vlot een afspraak regelen voor een echo?Gisteren knobbeltjes ontdekt in de borst
Nog niet gebeld, maar vaak de dag zelf nog of toch zeker binnen de week. Maar is puur per controle, niets van alarmerende symptomen en ook geen familiale belasting.We kunnen allemaal fantaseren over uw medisch gezonde boezem, maar dit is precies toch minder. Kan je vlot een afspraak regelen voor een echo?
Misschien associatie door de ham, als je normaal ham in je erwtensoep doet?ik ben croque monsieurs aan het maken en ineens riek ik erwtensoep. Zou ik een nieuwe corona variant hebben?

Dat zit idd meestal rond ne zwam*komt eens in de slowchat piepen*
Gaat hier over smegma
*gaat maar terug naar zwam*
![]()

Eerder onder ne zwam.Dat zit idd meestal rond ne zwam![]()
Of je hebt een nieuwe receptuur ontdenkt. Croque Germain. Leer het ons, o, grootmeester van de mysterieuze keuken.ik ben croque monsieurs aan het maken en ineens riek ik erwtensoep. Zou ik een nieuwe corona variant hebben?
tis eigenlijk simpel, ge maakt croque monsieurs zonder ham, maar dubbele portie kaas. Maar eigenlijk wilt ge ook wel een stukske vlees, dus haalt ge worsten die ge al eens hebt afgebakken uit de diepvries en steekt die in de microgolf en warmt die op. Om dan te vergeten dat je die hebt opgewarmd en dan ruikt uw huis naar die saucissen en denkt ge dat ge erwtensoep riektOf je hebt een nieuwe receptuur ontdenkt. Croque Germain. Leer het ons, o, grootmeester van de mysterieuze keuken.
maar voor de rest is alles oke met me.