Prima voor slowchat dus.Veronderstellingen die nergens op gebaseerd zijn!!!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima voor slowchat dus.Veronderstellingen die nergens op gebaseerd zijn!!!!
Is dit een raadseltje? Man, 1m90 en draagt leggings-achtig broeken...En tolerant jegens leggings.
The King is een film uit 2019 van Netflix, wat eigenlijk een filmfabriek is. De Koning = Filmfabriek.Is er geen "Je onnozele theorie van de dag"-topic? Ik heb er anders wel eentje: De Koning = The King = Elvis is back in de building.![]()
niemand krijgt zin in mij door contact met mij. I'm forever friendzoned.Oei, moet je normaal dankzij Tonerider geen zin krijgen in Tonerider?
en ik die dacht dat mijne Clio mijn van het straat ging helpen.@Tonerider als je jezelf omschrijft als Obese tamzak die een kluns is op meerdere vlakken, durft het wel eens voor te vallen dat de interesse beperkt blijft.
Om 1 of andere bizarre reden vormen zich dan geen rijen vol gegadigden!

Of je kan ook focussen op de kwaliteiten die je wél hebt?en ik die dacht dat mijne Clio mijn van het straat ging helpen.
maar ge hebt gelijk: ik ben hier gewoon veel te eerlijk. Langs de andere kant: als ik vertel dat ik een slanke fysieke god ben die heerlijk kan koken en straal van zelfvertrouwen ga ik ook snel door de mand vallen als die rij mij dan in levende lijve zou zien he.

waarom hebben we dan nog niet gedate he. allemaal leugensOf je kan ook focussen op de kwaliteiten die je wél hebt?
Alsof de rest hier wel een Adonis is die geld schijt?
Je humor is absoluut je grootste kracht wat mij betreft, je bent ook bescheiden en verwacht geen perfectie of laagjes vernis (fake gedoe dus) van een ander.
Spreekt me qua persoonlijkheid een pak meer aan dan een afgelikte sixpack die zichzelf een godsgeschenk vindt.
En wat je fysiek betreft: verwacht jij dat je toekomstige partner er uit ziet als uit de boekjes? Ga jij ze dumpen omdat ze een blubberkont heeft? Nee? Nou, ik ben ook volwassen genoeg om te beseffen dat een perfect lijf niet bestaat.![]()

werkloos geweest en veel zeveren in zwamHoeveel tijd spenderen jullie hier eigenlijk?
Ik vind van mezelf dat ik hier wel vaak zit. Maar dan kijk je naar de top-10 posters en jullie zitten gewoon aan dubbel of driedubbel de postcount. Hoe? En vooral, wanneer!?
Ik heb een timer op de app, maximum 3u per dag en dan ist gedaanwerkloos geweest en veel zeveren in zwam

1. Je hebt het me niet gevraagd.waarom hebben we dan nog niet gedate he. allemaal leugens![]()

You got me there.1. Je hebt het me niet gevraagd.
2. Je wil niet daten met luidruchtige kletskousen.
3. Je wil geen partner met kinderen.
![]()
Ik heb een timer op de app, maximum 3u per dag en dan ist gedaan
Maar als je weet dat ik doorgaans vanaf 5u wakker ben ..![]()
Ja, velen daten inderdaad om te kunnen poepen.heel dat date-gedoe is toch echt wel een
![]()
Nochtans, een LAT zou zo toch wel moeten lukken? Je speelt geen hoofdrol in de ander zijn thuisleven maar je hebt het wel leuk samen. Of een WLDRZOEB (wandelen langs de rivier, zitten op een bankje). Een week haar rivier en een week de zijne. Dit is zo een beetje gelijk een serie volgen en maar blijven hopen op dat ‘moment’ en die scenarioschrijvers komen maar niet over de brug… Is het niks dan is het niks maar ik vind toch dat die oven en die air fryer het eens moeten proberen.You got me there.
Nochtans, een LAT zou zo toch wel moeten lukken? Je speelt geen hoofdrol in de ander zijn thuisleven maar je hebt het wel leuk samen. Of een WLDRZOEB (wandelen langs de rivier, zitten op een bankje). Een week haar rivier en een week de zijne. Dit is zo een beetje gelijk een serie volgen en maar blijven hopen op dat ‘moment’ en die scenarioschrijvers komen maar niet over de brug… Is het niks dan is het niks maar ik vind toch dat die oven en die air fryer het eens moeten proberen.
![]()
Niet om te pushen, maar hoe hartverwarmend zou dat zijn...Is het niks dan is het niks maar ik vind toch dat die oven en die air fryer het eens moeten proberen.

FTFYNiet om te pushen, maar hoe snackverwarmend zou dat zijn...![]()