heel dat date-gedoe is toch echt wel een
![]()
Je speelt geen hoofdrol in de ander zijn thuisleven
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heel dat date-gedoe is toch echt wel een
![]()
Je speelt geen hoofdrol in de ander zijn thuisleven
En dan zitten ze nog de rest van de uren op Discord ook.Hoeveel tijd spenderen jullie hier eigenlijk?
Ik vind van mezelf dat ik hier wel vaak zit. Maar dan kijk je naar de top-10 posters en jullie zitten gewoon aan dubbel of driedubbel de postcount. Hoe? En vooral, wanneer!?
Dat ik het niet weet hoeveel, naar mijn gevoel: TeveelHoeveel tijd spenderen jullie hier eigenlijk?
Ik vind van mezelf dat ik hier wel vaak zit. Maar dan kijk je naar de top-10 posters en jullie zitten gewoon aan dubbel of driedubbel de postcount. Hoe? En vooral, wanneer!?
.She didn't say no, stupid.You got me there.

Ik weet begot niet meer hoe ik de shortcut heb gevonden, is niet echt een app maar makkelijker voor mijn timer dat er nu een BG logo op mijn gsm staat ipv via de browser te gaan.Wacht even, welke app?

Hij de vochtige doekjes. Zij de zalf.She didn't say no, stupid.
Niet overdenken, gewoon doen hup hup.
Maar we pushen niet ze![]()
Ik snap m niet!Hij de vochtige doekjes. Zij de zalf.
Uurke per dag misschien? Uitzonderlijk twee? Zolang het me mentale rust geeft en werk of gezien er niet onder lijdt, wil ik het nog zien als een soort non-destructief escapisme. Een baken van licht in deze -vaak toch- mottige wereld.Hoeveel tijd spenderen jullie hier eigenlijk?
voetje uitsteken doet ge naar auto's/camions die plaats maken voor u in de file of zo of als ge ne motard inhaalt.
Hand opsteken doet ge motard ziet die vanuit uw tegengestelde richting passeert.
Nu ja, minder en minder motards die hun hand opsteken, dus het is sowieso aan het uitsterven. Doe het ook niet veel meer, juist in de winter omdat dan de 'echte motards' rondrijden. ja ja, het is allemaal belachelijk.
Ik heb de oorzaak gevonden van mijn onwetendheid, denk ik!Excuseer wablieft!?
Zo, en niet anders. Allez, linkervoet is eventueel toegestaan in een bocht (of bij lanesplitting naar mensen die opzij gaan)
![]()

Ik groet vaak scooters maar die groeten dus NOOIT terug he.Ik heb de oorzaak gevonden van mijn onwetendheid, denk ik!
1. Ik reed met motorscooters, minder dan 10% wil dat erkennen als "mede motorgenoot"
2. Ik stak zelf nooit geen hand op want met mijn gevoel voor coördinatie, zou dat toch maar willen zeggen dat ik de asfalt ga kussen.
En beleefd teruggroeten is 1 ding, maar spontaan zonder uitlokking wuiven naar ne scooter, daar doen we niet aan mee!![]()
Allemaal "coördinatiegewijsuitgedaagd"?Ik groet vaak scooters maar die groeten dus NOOIT terug he.

StuurinvalideAllemaal "coördinatiegewijsuitgedaagd"?![]()
Ik zou je zowaar een staande ovatie geven!Ik groet vaak scooters maar die groeten dus NOOIT terug he.

Ik groet veel. Sommige dagen rij ik maar met 1 hand rond. Het andere is in pure pausmodus.Ik zou je zowaar een staande ovatie geven!![]()
Wanneer krijg ik es een staande ovulatie?Ik zou je zowaar een staande ovatie geven!![]()
Klapt ne keer met uw vrouw daarvoor?Wanneer krijg ik es een staande ovulatie?

Die route is dichtKlapt ne keer met uw vrouw daarvoor?![]()

Ik volg uw vrouw!Die route is dicht![]()