Tonerider
Well-known member
Go get 'em tiger!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Go get 'em tiger!
That’s why you married herMja I get that, ik heb dat ook, dat is de realiteit, some people suck![]()

Dat ging me 3 maanden revalidatie en een week in een kliniek in f*cking Antwerpen bespaard hebben.Maar zonder huwelijk kunt ge ook gene vrijgezelle doen![]()
Danku Walter, ik ga voor de morfine!!!Dat ging me 3 maanden revalidatie en een week in een kliniek in f*cking Antwerpen bespaard hebben.
En ik had dan nog maar 1 pint gedronken, dat is nog het ergste van al. Alhoewel die morfine is ook wel goeie stuff.
Je kan dat Droopy-complex wel voor je doen werken, hoor. En je moet daar zelfs niet ‘inauthentic’ voor gaan doen. Als je dat overbrengt als jezelf aanvaarden zoals je bent en niet jezelf een molensteen rond je eigen nek vinden, is dat voor sommige mensen wel een verademing. Iemand die gewoon ‘is’, niet zoveel nodig heeft,… Enfin, ik geef toe een goudvis is gelijkaardig maar ik denk toch dat je met wat je hebt aan de slag kan.Op basis van het datingtopic mijn profiel opgemaakt
Tonerider
45 maar voelt zich 60, dus don't bother
Uiterlijk: gemiddeld, dus don't bother
Fysieke conditie: onder gemiddeld, dus don't bother
Fysieke gezondheid: onder gemiddelde, dus don't bother
Mentale gezondheid: ne jojo, maar wel ene die veel beneden hangt, dus don't bother
Geen zelfvertrouwen en eeuwige twijfelaar: dus don't bother
Weet niet wat zeggen, dus don't bother
Weet niet of hij mag kussen, dus don't bother
Weet niet hoe het verder moet na een eerste date, dus don't bother
Geen eigendom, dus don't bother
Financieel: don't bother
Humor: droog net zoals mijn huid (behalve mn rug, das een slagveld van littekens van ontplofte puisten) dus don't bother
Haar op mn benen, kont, onderrug en buik, dus don't bother
Geen kinderwens: dus don't bother
Gelooft in vaccins, een bolvormige aarde en andere bewezen shit. In contrast: twijfelt over het bestaan van God. Dus don't bother
Gesteld op rust en wil leven op wandelafstand van water (rivier, meer of zee)
Hoe groot is mn kans op een date?
Ik denk ook dat wanneer je die 'don't bother' er gewoon aflaat en er enkele zinnetjes uitlaat, dat misschien nog wel eens kans maakt, want het bewijst dat je met beide voeten op de grond staat.Je kan dat Droopy-complex wel voor je doen werken, hoor. En je moet daar zelfs niet ‘inauthentic’ voor gaan doen. Als je dat overbrengt als jezelf aanvaarden zoals je bent en niet jezelf een molensteen rond je eigen nek vinden, is dat voor sommige mensen wel een verademing. Iemand die gewoon ‘is’, niet zoveel nodig heeft,… Enfin, ik geef toe een goudvis is gelijkaardig maar ik denk toch dat je met wat je hebt aan de slag kan.
Je kan dat Droopy-complex wel voor je doen werken, hoor. En je moet daar zelfs niet ‘inauthentic’ voor gaan doen. Als je dat overbrengt als jezelf aanvaarden zoals je bent en niet jezelf een molensteen rond je eigen nek vinden, is dat voor sommige mensen wel een verademing. Iemand die gewoon ‘is’, niet zoveel nodig heeft,… Enfin, ik geef toe een goudvis is gelijkaardig maar ik denk toch dat je met wat je hebt aan de slag kan.
Het feit dat ge getrouwd zijt?It's a joke
Ik sta onder strikt toezicht, dus no comment.Het feit dat ge getrouwd zijt?
Ik sta onder strikt toezicht, dus no comment.Joke en Lint, dat klinkt wel vind ik
Joma da lichtje is voor uw veiligheid eh. Als da uitgaat wilt dat zeggen dat ge stil moet blijven staan omdat er zich gas in de mijnschacht bevindt. Allé, het kan zijn dat ik het een en ander door elkaar haal.
Dus als ik nu zeg dat de seks die we hadden gisterenavond superlekker was dan mogen we je binnenkort 7m dan onder de grond opgraven?Ik sta onder strikt toezicht, dus no comment.
Ik sta onder strikt toezicht, dus no comment.
Schoon!Je kan dat Droopy-complex wel voor je doen werken, hoor. En je moet daar zelfs niet ‘inauthentic’ voor gaan doen. Als je dat overbrengt als jezelf aanvaarden zoals je bent en niet jezelf een molensteen rond je eigen nek vinden, is dat voor sommige mensen wel een verademing. Iemand die gewoon ‘is’, niet zoveel nodig heeft,… Enfin, ik geef toe een goudvis is gelijkaardig maar ik denk toch dat je met wat je hebt aan de slag kan.
QFTOké dan ga ik nergens met een woord reppen over de superlekkere seks die we (jij en ik=we) gisterenavond hadden.

Ach, was dat die waar je van vond dat ze goed poepte maar wel niet zo bijster slim was?

=>Ach, was dat die waar je van vond dat ze goed poepte maar wel niet zo bijster slim was?![]()
Ik sta onder strikt toezicht, dus no comment.
Dat was dan zijn 'stoot' van de dagAch, was dat die waar je van vond dat ze goed poepte maar wel niet zo bijster slim was?![]()
Ach, was dat die waar je van vond dat ze goed poepte maar wel niet zo bijster slim was?![]()

Ik had precies een druk weekend.Nee dat was Joke.![]()