Het grote slowchat topic

@straight_six

@Holocene Wij bewogen zijn beentjes op een neer, een fietsbeweging zodat hij scheetje kon laten.
Door de fietsbeweging komt alles wat los en kan de lucht verplaatsen. Door de beentjes dan te plooien na die strekbeweging en vast te houden, willen ze die beentjes terug strekken waardoor ze kracht zetten. Maar die kracht zetten ze naar hun poep omdat de benen geplooid zijn. Veelal met scheetjes of kaka tot gevolg. Weg krampjes

Bevestigt gij dat? Ik stel u nu al ruftend voor op uwe fiets.
Is dat waarom ge ooit zijt begonnen met fietsen? Is dat misschien de reden waarom coureurs nooit kunnen/willen stoppen waar het eigenlijk moet? :eek2:

De ogen zijn de spiegels van de ziel, hé.
images

Ik weet niet meer welke pretzak hier een foto had geplaatst van brood en frikadellen in de oven, maar het beeld blijft mij in onbewaakte momenten volgen. Bijgevolg zitten er nu ook brood en frikadellen in mijn oven. Ik walg van mezelf, maar het zal tegelijk smaken. Wat een tweestrijd.

Ik weet niet meer welke pretzak hier een foto had geplaatst van brood en frikadellen in de oven, maar het beeld blijft mij in onbewaakte momenten volgen. Bijgevolg zitten er nu ook brood en frikadellen in mijn oven. Ik walg van mezelf, maar het zal tegelijk smaken. Wat een tweestrijd.
Zulke combinaties kunnen enkel van de heer @Tonerider komen.

Wel sterk dat er mensen dat na beginnen doen..

Maar dat is gewoon je karakter.. Mijn oudste zoon gaat ook van niemand iets pikken en is heel mondig terwijl het fysiek een pannelat is.
Ben je nu aan het thinshamen? 🤔
En mijn jongste is echt een beer en een kop groter dan de rest en die zou zich laten doen.
Dus ne papzak? (Verwarrend!)
Mijn vrouw had het eens gevraagd hoe het komt dat ze dat nooit doen met mij

Geen idee waarom
Resting bitchface darling!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan