Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog even en ik zou gaan denken dat jullie getrouwd zijnHoezo binnengedrongen?Ik hebdie heeft gewoon een sleutel hoor.
In deze context gaat het over hoofdhaar. Waar geen haar is, kan het niet stinken hè!Waarom wordt dit in de context van balhaar geplaatst?
Ik ben hier echt niet meer mee. Blijkbaar worden er in zwam en slowchat ook dingen geplaatst die echt waar zijn. It's messing with my mind.

We don't do that shit anymore!Nog even en ik zou gaan denken dat jullie getrouwd zijn

Ik ken mensen die geen haar op hun tanden hebben, maar ge moet hunne bek is rieken.In deze context gaat het over hoofdhaar. Waar geen haar is, kan het niet stinken hè!![]()
Gisteren gaan slapen met het raam open en nu is het te koud in de kamer om uit bed te komen.
Nope, enkel van de navel af naar beneden.Wintervacht nog niet tegoei doorgekomen?
Maar mijn haar is mooi en ik stink niet!Ik ken mensen die geen haar op hun tanden hebben, maar ge moet hunne bek is rieken.

Toch raar dat men dat hier zomaar out of the blue komt zeggen terwijl daar geen enkele aanleiding tot is. Meestal mag je dan uitgaan van het omgekeerde.Maar mijn haar is mooi en ik stink niet!![]()
De context is er voor ons wel, er is wel meer context die we hier niet delen hoor....Toch raar dat men dat hier zomaar out of the blue komt zeggen terwijl daar geen enkele aanleiding tot is. Meestal mag je dan uitgaan van het omgekeerde.

Alle, ge zou dat toch ook niet zeggen.De context is er voor ons wel, er is wel meer context die we hier niet delen hoor....![]()
Daarvoor geven we elkaar te vaak gelijk.Nog even en ik zou gaan denken dat jullie getrouwd zijn
goe bezig jongen, goe bezigDaarvoor geven we elkaar te vaak gelijk.

En uw verstand?Ook wil ik nog even in herinnering brengen dat ik mijn smaak en reukzin kwijt ben (geweest).
en uw eigenwaarde ook?Ook wil ik nog even in herinnering brengen dat ik mijn smaak en reukzin kwijt ben (geweest).
Dat staat sowieso uit tussen vrijdagnamiddag en maandagochtend. If any.En uw verstand?
Da’s iets waar ik net als schaamtegevoel geen enkele hinder van ondervind.en uw eigenwaarde ook?
Hij heeft toch wel al gezegd dat de rest (exclusief legging natuurlijk) ook zijn goedkeuring draagt.En waarom zo specifiek? Vindt hij de rest niet mooi?