Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De beste soort!Het ene zorgt voor het andere. Bierscheten!
mezelf is quoten omdat het hier kan.een goei bierkakske den dag nadien![]()
.Ik vind in dat opzicht “ontlasting” een van de ontroerend mooiste woorden in ons vocabularium. Dat is het exact!mezelf is quoten omdat het hier kan.
Dat in combinatie met ne grote durum die er in ene keer uitgeperst wordt, oh my god het gevoel nadien.
Dat was direct uw fout eh. Iedereen weet toch dat gij kak wegpoetst met een doekske en wa zweet.Nieuwe dag, nieuwe stoot.
Had ne vogel op het raam gescheten dus ik pak rap mijn doekske en wa product.
Wandel na het poetsen naar de wasmand om da doekske daarin te gooien. Doe het deksel open en gooi dat doekske er in.
Om dan tot de conclusie te komen dat ik niet het deksel van de wasmand omhoog had gedaan, maar het deksel van het toilet erlangs en dat mijne doek dus in het toilet lag te drijven.
Goed bezig.
Ik heb zelfs nooit begrepen hoe mensen dat durfden kopen voor al dit nieuws.Vraag mij af of mensen nog een VW Golf Variant durven kopen na al dit nieuws.

Altijd fun een boozeinfectionInfected door de booze precies
tzal maar tot 23u zijn morgen, of mss helemaal niet.Altijd fun een boozeinfection

We zijn blij dat er geen foto's genomen zijn dan.Wat het nog leuker maakt is dat ik niet eens Instagram account heb
Niet dronken gewoon gsm niet vergrendeld in mijn broek. Teleurstellend I know
Inderdaad, vrouwen beliegen ons ook al een eeuwigheid dat bevallen pijn doet. Dat moet volgens mij als een mega orgasme voelen.mezelf is quoten omdat het hier kan.
Dat in combinatie met ne grote durum die er in ene keer uitgeperst wordt, oh my god het gevoel nadien.
Maar misschien doet zo'n orgasme ook veel pijn, en is het daarom dat vrouwen kreunen?Inderdaad, vrouwen beliegen ons ook al een eeuwigheid dat bevallen pijn doet. Dat moet volgens mij als een mega orgasme voelen.
Dat klopt misschien wel, maar Rebecca Black had een minder leuke viral video.Weet ge nog enkele jaren geleden toen die Rebeca Black met haar Friday liedje met de grond gelijk gemaakt werd terwijl een van de populairste liedjes begint met “It’s friday again, then saturday, sunday”. Merci, maar die volgorde ken ik al sinds de kleuterkast. Wat een ongelooflijk kutnummer is dat ook.