Het grote slowchat topic

Nieuwe dag, nieuwe stoot.
Had ne vogel op het raam gescheten dus ik pak rap mijn doekske en wa product.
Wandel na het poetsen naar de wasmand om da doekske daarin te gooien. Doe het deksel open en gooi dat doekske er in.

Om dan tot de conclusie te komen dat ik niet het deksel van de wasmand omhoog had gedaan, maar het deksel van het toilet erlangs en dat mijne doek dus in het toilet lag te drijven.

Goed bezig.
Dat was direct uw fout eh. Iedereen weet toch dat gij kak wegpoetst met een doekske en wa zweet.

Wat het nog leuker maakt is dat ik niet eens Instagram account heb :)

Niet dronken gewoon gsm niet vergrendeld in mijn broek. Teleurstellend I know

Weet ge nog enkele jaren geleden toen die Rebeca Black met haar Friday liedje met de grond gelijk gemaakt werd terwijl een van de populairste liedjes begint met “It’s friday again, then saturday, sunday”. Merci, maar die volgorde ken ik al sinds de kleuterkast. Wat een ongelooflijk kutnummer is dat ook.

Weet ge nog enkele jaren geleden toen die Rebeca Black met haar Friday liedje met de grond gelijk gemaakt werd terwijl een van de populairste liedjes begint met “It’s friday again, then saturday, sunday”. Merci, maar die volgorde ken ik al sinds de kleuterkast. Wat een ongelooflijk kutnummer is dat ook.
Dat klopt misschien wel, maar Rebecca Black had een minder leuke viral video.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan