Ik wil ook op café maar ik mag nimeer rijden@Wannez @straight_six cafe drie ondertussen make me proud he.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil ook op café maar ik mag nimeer rijden@Wannez @straight_six cafe drie ondertussen make me proud he.

Ik ga je binnen een uur of 19 trots maken. Want dan is het in sneltempo shotjeeeuuuus om kapot te gaan tegen 23u@Wannez @straight_six cafe drie ondertussen make me proud he.
Mmmm shotjesIk ga je binnen een uur of 19 trots maken. Want dan is het in sneltempo shotjeeeuuuus om kapot te gaan tegen 23u

Shotjes verslaafd geraakt door vroeger die bolls blue op fuiven. Shotje blue curaçao in de ene hand, Shotje citroensap in de andere en alles in 1x binnen kappenMmmm shotjes![]()
Klinkt ideaal voor in een duvelglas verdund met vodka!Shotjes verslaafd geraakt door vroeger die bolls blue op fuiven. Shotje blue curaçao in de ene hand, Shotje citroensap in de andere en alles in 1x binnen kappen

Wij hadden goei maten geweest!In mijne jongen tijd gingen de pubs etc sowieso om 23u toe en dat is ,character building’. De jeugd van heden zou een stuk sterker in zijn schoenen staan mochten ze een beetje meer tegen 23u zes emmers van 2 liter Sex on the Beach á £2.50 het stuk moesten binnenkiepen. God Save The Queen!

Ik ging zeker geholpen hebben bij het obligate gevecht in de kebab.Wij hadden goei maten geweest!![]()
Hahahaahhaah memoriesIk ging zeker geholpen hebben bij het obligate gevecht in de kebab.

En ondertussen zien ze hun balhaar gewoon grijs worden nu!trots op iedereen iedereen echt

zolang het niet met wax moet is het geen enkel probleemEn ondertussen zien ze hun balhaar gewoon grijs worden nu!
maar dat MOET niet per se hoor! https://www.balzy.nl/blogs/grooming/ballen-scheren-voor-beginners
.Dat... Zou ik niet bepaald adviseren, neen.zolang het niet met wax moet is het geen enkel probleem.

Nu ben ik curieus.. Ik heb ergens een legendarisch verhaal gemist..En maar die sambal in die ogen proberen wrijven
Hoezo binnengedrongen?
Dat is de moeder die ik in mijn jeugd gemist heb.In mijne jongen tijd gingen de pubs etc sowieso om 23u toe en dat is ,character building’. De jeugd van heden zou een stuk sterker in zijn schoenen staan mochten ze een beetje meer tegen 23u zes emmers van 2 liter Sex on the Beach á £2.50 het stuk moesten binnenkiepen. God Save The Queen!
Dat was een gebruik tijdens nachtelijke ambras in plaatselijke kebabzaak. Van horen zeggen hè.Nu ben ik curieus.. Ik heb ergens een legendarisch verhaal gemist..