Tonerider
Well-known member
kiekeboe fan of zo?Ha, ging al Taxi Dermist bellen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kiekeboe fan of zo?Ha, ging al Taxi Dermist bellen.
Ah dus je hebt scheve tanden, een varkensneus, overweight, gekreukte kleren. Er blijven maar werkpuntjes bij komen.Mijn schoon, klein neuzeke zo beledigen!![]()
And still I don't give a Duck!Ah dus je hebt scheve tanden, een varkensneus, overweight, gekreukte kleren. Er blijven maar werkpuntjes bij komen.

ha, ik dacht dat ge het eerst over mij had.Ah dus je hebt scheve tanden, een varkensneus, overweight, gekreukte kleren. Er blijven maar werkpuntjes bij komen.
Waar is de tijd dat ik dacht dat het met de legging weg opgelost ging zijn..And still I don't give a Duck!![]()
Waar is de tijd dat ik dacht dat ik mijn uiterlijk moest aanpassen om een ander te plezieren.... aaaah.. gone! *Poef*Waar is de tijd dat ik dacht dat het met de legging weg opgelost ging zijn..
Awoe!Waar is de tijd dat ik dacht dat ik mijn uiterlijk moest aanpassen om een ander te plezieren.... aaaah.. gone! *Poef*
Als vent is dat geen probleem. Gewoon zorgen dat je veel geld hebt. (of doen alsof)ha, ik dacht dat ge het eerst over mij had.
Fake it till you make it!ja lap, all hope is gone.

ik kan niet fakenFake it till you make it!![]()
Nou, als je het ècht zou willen ...ik kan niet faken

faken dat ik rijk ben? zou ik nooit kunnen. ik zou constant schrik hebben dat het uitkomt of dat het me geld zou kosten dat ik niet hebNou, als je het ècht zou willen ...![]()

Oh jakiekeboe fan of zo?
ah das goed, ik ben meer een fanny-fan, maar zo is de verdeling al geen probleemOh ja
Drempelvrees.Oh ja

Geef mij maar Monaah das goed, ik ben meer een fanny-fan, maar zo is de verdeling al geen probleem

Straks zijn we ook kampioenen! (of ervaren het althans zo)De kampioenen, het klopt gewoon altijd he.
Zolang er duvel is, is er hoop! En scheten.T zou nen eerste geweest zijn qua live Nightwish.
Enfin bon als t dat maar is dan valt het nog mee zeker.
Het ene zorgt voor het andere. Bierscheten!Zolang er duvel is, is er hoop! En scheten.