Het grote slowchat topic

Google advertenties falen toch eigenlijk wel bigtime hé... mijn meeste zoektochten op internet gaan over koken/kookmateriaal en toch zie ik bitter weinig advertenties hieraan gerelateerd. Als je mijn youtube history en voorgestelde video's bekijkt: allemaal over eten. En toch zijn de reclames op andere websites zoals hln of zo als ik de gazet es lees over totaal andere dingen, ook wel dingen die ik wel es opgezocht heb maar véél minder relevant.
Werkt toch niet zoals het hoort.

Google advertenties falen toch eigenlijk wel bigtime hé... mijn meeste zoektochten op internet gaan over koken/kookmateriaal en toch zie ik bitter weinig advertenties hieraan gerelateerd. Als je mijn youtube history en voorgestelde video's bekijkt: allemaal over eten. En toch zijn de reclames op andere websites zoals hln of zo als ik de gazet es lees over totaal andere dingen, ook wel dingen die ik wel es opgezocht heb maar véél minder relevant.
Werkt toch niet zoals het hoort.
Misschien werkt het wel en willen ze je een deftige hobby aanbieden?

1m75 én getrouwd én hij rook al naar bier. 🤷🏼

En vooral, @Wannez ...
Hij moet NIETS weten van Rex!!!
Dat hij naar bier ruikt is omdat hij getrouwd is hè. Hij is ook nog altijd groter dan jou, dus ook dat is niet onoverkomelijk.
De afkeer van Rex is dan weer onbegrijpelijk en inderdaad een ernstiger struikelblok 🤔

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan