DiffieHM
Well-known member
Vond het eerder een beetje creepyMannekes da’s hier slowchat hè, niet te serieus
Haha kudos voor het opzoekwerk![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond het eerder een beetje creepyMannekes da’s hier slowchat hè, niet te serieus
Haha kudos voor het opzoekwerk![]()
I like creepy!Vond het eerder een beetje creepy
![]()
Vond het eerder een beetje creepy
Hij duidelijk ook:I like creepy!
Lol, was dat hetgene waar ge commentaar op had bij zijne foto?@GETHEZ your brother from another mother!![]()

Witte kousen in teenslippers.Lol, was dat hetgene waar ge commentaar op had bij zijne foto?![]()

Dat gebeurt er dus wanneer ge in vertrouwen een foto stuurt aan een vrouw, ik vermoed dat de foto meteen is doorgestuurd geweest naar - tig andere BG vrouwelijke juryleden, want ineens kreeg mijn imgur wel een massa views op die foto in vergelijking met mijn andere foto's ... (ja ge kunt da zien en volgen)Witte kousen in teenslippers.![]()
Hopelijk komt er iets uit voortDat gebeurt er dus wanneer ge in vertrouwen een foto stuurt aan een vrouw, ik vermoed dat de foto meteen is doorgestuurd geweest naar - tig andere BG vrouwelijke juryleden, want ineens kreeg mijn imgur wel een massa views op die foto in vergelijking met mijn andere foto's ... (ja ge kunt da zien en volgen)
Let de keuring begin...!!!
31 views en counting

Dat gebeurt er dus wanneer ge in vertrouwen een foto stuurt aan een vrouw, ik vermoed dat de foto meteen is doorgestuurd geweest naar - tig andere BG vrouwelijke juryleden, want ineens kreeg mijn imgur wel een massa views op die foto in vergelijking met mijn andere foto's ... (ja ge kunt da zien en volgen)
Let de keuring begin...!!!
31 views en counting
Hopelijk komt er iets uit voort![]()

Kousen in teenslippersWitte kousen in teenslippers.![]()
.