Als ik zou moeten afzakken naar 14 zou ik die schaamte in stilte dragen.Humble brag van @arevee.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik zou moeten afzakken naar 14 zou ik die schaamte in stilte dragen.Humble brag van @arevee.
Zatterdag komt in ordeEn voor 2 drinken op zaterdag!

Werken zegt hij.Dat is makkelijk op te lossen. Werk gewoon tot 18 uur. Dan kan je in het donker rijden.

Aaaah, de cirkel is rond, er zijn er die zeggen dat ik een "zalig wijf" ben!Om heilig te worden moet je 2 mirakels verrichten.
Bij één mirakel ben je zalig.![]()

Aaaah, de cirkel is rond, er zijn er die zeggen dat ik een "zalig wijf" ben!![]()
Nope, hardhorige idioot!Of harig wijf
of hardharige idioot.Nope, hardhorige idioot!
Misschien werkt het wel en willen ze je een deftige hobby aanbieden?Google advertenties falen toch eigenlijk wel bigtime hé... mijn meeste zoektochten op internet gaan over koken/kookmateriaal en toch zie ik bitter weinig advertenties hieraan gerelateerd. Als je mijn youtube history en voorgestelde video's bekijkt: allemaal over eten. En toch zijn de reclames op andere websites zoals hln of zo als ik de gazet es lees over totaal andere dingen, ook wel dingen die ik wel es opgezocht heb maar véél minder relevant.
Werkt toch niet zoals het hoort.
Revvend in den otto met opzwepende 90’s beats. *unts-unts-unts*Snickers kan je niet meer redden.
@Wannez jij brengt de popcorn mee, ik zorg voor de pintjes. Dit mogen we niet missen.

Ik ga wel doorgeven aan mijn collega wanneer ik thuis ben en dat hij mag komen controleren.Zit je dan niet in quarantaine? Of kook je ook voor pollet?![]()

Dat hij naar bier ruikt is omdat hij getrouwd is hè. Hij is ook nog altijd groter dan jou, dus ook dat is niet onoverkomelijk.

Ik heb bij jou al enige flexibiliteit aan de dag gelegd, maar dat blijft de UITZONDERING hè makker!Hij is ook nog altijd groter dan jou, dus ook dat is niet onoverkomelijk.

Vanaf een bepaald moment neemt mama dan het gereedschapsknuffelen wel over hoor!Dan zou ik kiezen voor krimpen want als de volgende loodgieter 1m85 is en die daaropvolgend 1m90 dan ben je nog lang niet van de miserie vanaf.

Een bruine anjer is ook eens wat anders.Ppfff, de rest gaat niet content zijn, geen dickpics!