Het grote slowchat topic

Ik mis de geur van scheten 😞
:wtf:

Wa hebt ge?
200w.gif

@nestorius
Zouden de moderators nu ook een waarschuwing moeten krijgen nadat ze die berichten naar Pol en actua hebben verplaatst wegens "off topic" gaan? 🤔
Dat gebeurt er als je elke dag wel een paar tiental posts moet verplaatsen op een onhandige gsm. :unsure:

Dus wees allemaal lief voor oldplayke en zorg dat mijn boomervingertjes wat minder moeten werken.

De niet-grappige schunnige moppen laat ik aan nestorius.

Dat gebeurt er als je elke dag wel een paar tiental posts moet verplaatsen op een onhandige gsm. :unsure:

Dus wees allemaal lief voor oldplayke en zorg dat mijn boomervingertjes wat minder moeten werken.

Wat een gelul; die post waren gisteren al verplaatst geweest naar slowchat, vandaag van slowchat naar pol en actua en dan vandaag nog eens van pol en actua naar je glimlach van vandaag / enkele andere zijn gewoon verwijderd geweest met nog wat hautaine commentaar onder het mom van opruimen. Iemand van de mods heeft het lekker opgefuckt en wil het niet toegeven. Misschien kunnen er nog wat infractions gegeven worden omdat het nu terug in je glimlach van vandaag staat. :unsure:

Ik ben veel vergevingsgezinder dan nestorius, volgens mij heeft hij zijn maandstonden!
(In slowchat mogen we dat gelukkig wél zeggen 🤪)

Maar misschien eens overschakelen naar een seniorengsm? Nog steeds onhandig, maar wél geschikt voor boomervingers! 💪

Ik ben veel vergevingsgezinder dan nestorius, volgens mij heeft hij zijn maandstonden!
(In slowchat mogen we dat gelukkig wél zeggen 🤪)

Maar misschien eens overschakelen naar een seniorengsm? Nog steeds onhandig, maar wél geschikt voor boomervingers! 💪
Ik ben daar niet door in mijn gat gebeten hoor, het toont gewoon aan dat mods serieus wat minder samenwerken dan wat er altijd verkondigd wordt. Imo is er niks mis mee met dat er zaken fout lopen maar geeft dat dan gewoon toe ipv toch maar een reden te zoeken.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan