Het grote slowchat topic

De reden is: "shit happens", ik zie het probleem niet. Ik zag er wél de humor van in zelfs. 🤷🏼
Ik vond het grappig om te zien dat die post heen en weer verplaatst werden. Tot er opeens moet aan vingerwijzen (jaja) gedaan worden in de aard van "zie je nu wat er gebeurd als je elke dag hopen post moet verplaatsen" . Dat belerende vingertje (oops) was hellemaal niet nodig.

Ik vond het grappig om te zien dat die post heen en weer verplaatst werden. Tot er opeens moet aan vingerwijzen (jaja) gedaan worden in de aard van "zie je nu wat er gebeurd als je elke dag hopen post moet verplaatsen" . Dat belerende vingertje (oops) was hellemaal niet nodig.
Amai... Dus iemand verplaatst een post te veel, tijdens al het werk dat ze hier fantastisch doet, en zet dat overzichtelijkheidje vrijwel metéén recht. En jij vindt dat je daar al drie posts over moet doordrammen, en moet beginnen met grote conclusies over "niet zo veel samenwerken" en "vingerwijzen". Dan is het nog omdat de forumsoftware te goed werkt en selecties blijft onthouden, waardoor het inderdaad niet helpt als je er dagelijks veel moet verplaatsen.

Daar kan ik heel kort over zijn, ook in slowchat: Genoeg.

300a8685-bae2-11e6-aef1-00163edf48dd.gif

:unsure:

:unsure:
Trek daarmee naar den oorlog, kent het verschil nog niet tussen een gasfles en een obus.

obus:
maxresdefault.jpg

Gasfles:
ART260041.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan