Ik gok op onvrede met het corona topic.Waar is de puni naartoe? Hij is plots een Deleted Account...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gok op onvrede met het corona topic.Waar is de puni naartoe? Hij is plots een Deleted Account...
Ik gok op onvrede met het corona topic.
Uw frietverslaving kent geen grenzen.Voila, nog 1u45 en we zitten al klaar om te pre orderen... tomorrowlandstyle!
Uw frietverslaving kent geen grenzen.
Shame on you puni pestersIk gok op onvrede met het corona topic.
En wat gaat ge pre orderen?
Het is niet omdat ik het probleem benoem dat ik daarom akkoord ben met de gang van zaken.Shame on you puni pesters
pathetic.. ik dacht met uw IT kennis je de systemen daar toch even gehacked had.GODVERDOMME
Thank you for waiting.
Due to high demand you have been placed in a queue to visit LEGO.com.
pathetic.. ik dacht met uw IT kennis je de systemen daar toch even gehacked had.

Bwa ook logisch dat ze dat doet aangezien rapporteren iets is voor kinderen.Haha, net wanneer ik op 'rapporteer' wil klikken, valt mijn dochter mijn toetsenbord aan. De mod gaat raar kijken denk ik![]()

de flikken doen niets andersBwa ook logisch dat ze dat doet aangezien rapporteren iets is voor kinderen.![]()

Dat zijn dab ook de kleinste kinderen van al.de flikken doen niets anders![]()
Nee tis bij ons dat ze komen. Wij zijn de mods van de maatschappij.de flikken doen niets anders![]()
Dat zijn dab ook de kleinste kinderen van al.
Ik heb altijd graag met puni te doen gehad. En toen daar een hele tijd geleden (Was dat nu begin dit jaar of ergens vorig jaar, ik weet het niet meer) echt op de man werd gespeeld snap ik wel dat hij toen afstand nam.Ik gok op onvrede met het corona topic.
Ik ben het volledig met je eens. Imo is puni zeker geen wappie of ontkenner. Maar een van die mensen die echt wel te lijden gehad heeft onder de maatregelen. Jammer dat hij het niet van zich kan afzetten.Ik heb altijd graag met puni te doen gehad. En toen daar een hele tijd geleden (Was dat nu begin dit jaar of ergens vorig jaar, ik weet het niet meer) echt op de man werd gespeeld snap ik wel dat hij toen afstand nam.
Maar om nu gewoon te vertrekken omdat in dat topic mensen een andere visie hebben dan uzelf, zou jammer zijn. Al gok ik dat hij het nog altijd moeilijk heeft met die maatregelen. En dan snap ik dat hij zoiets heeft van "Het hoeft niet meer". Alleen spijtig om dan meteen uw account te deleten ipv gewoon dat topic te negeren.
Het was wel duidelijk dat hij het wat moeilijk had met bepaalde posts die tegen hem ingingen. Maar inderdaad gewoon je account deleten in plaats van uit die thread te blijven is wel spijtig. Vond hem nu ook wel een leuke persoon om verder op het forum te hebben.Ik heb altijd graag met puni te doen gehad. En toen daar een hele tijd geleden (Was dat nu begin dit jaar of ergens vorig jaar, ik weet het niet meer) echt op de man werd gespeeld snap ik wel dat hij toen afstand nam.
Maar om nu gewoon te vertrekken omdat in dat topic mensen een andere visie hebben dan uzelf, zou jammer zijn. Al gok ik dat hij het nog altijd moeilijk heeft met die maatregelen. En dan snap ik dat hij zoiets heeft van "Het hoeft niet meer". Alleen spijtig om dan meteen uw account te deleten ipv gewoon dat topic te negeren.