Fout! 2 pedalenUgh, wedden dat diene saaie bak ook nog een stuur en 3 pedalen heeft?
(Maar gefeliciteerd, eindelijk de knoop door kunnen hakken!!!!)

En merci, ik ben een blij kind

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fout! 2 pedalenUgh, wedden dat diene saaie bak ook nog een stuur en 3 pedalen heeft?
(Maar gefeliciteerd, eindelijk de knoop door kunnen hakken!!!!)

Toeval, ik heb een curryworst laten zettenhttps://www.hln.be/bredene/jochen-l...d-bij-mijn-hamburger-met-meelwormen~aa3e8f34/
@Tomski gaat ge u zo laten kennen?
goed, vanaf nu geef ik geen bal meer om het kllimaat. Dat de zeespiegel maar stijgt en de huidige kust doet verdwijnen.frieten met spaghettisaus gelanceerd en dat is ondertussen zelfs een succes
Een curryworst is nogal goedkoop eh.Toeval, ik heb een curryworst laten zetten
Weeral vies omdat het niet uit de airfryer komt?goed, vanaf nu geef ik geen bal meer om het kllimaat. Dat de zeespiegel maar stijgt en de huidige kust doet verdwijnen.
Vond dat in 1 jaar gratis als deelnemer nochtans ne sympathieke maar frikandel speciaal is onvergeeflijk.
Inderdaad, iedereen weet dat het curryworst speciaal is.Vond dat in 1 jaar gratis als deelnemer nochtans ne sympathieke maar frikandel speciaal is onvergeeflijk.

@Tomski zijne kleine staat al vol met Chix fingers. Zoals het sterrenmeisje maar dan anders.https://www.hln.be/bredene/jochen-l...d-bij-mijn-hamburger-met-meelwormen~aa3e8f34/
@Tomski gaat ge u zo laten kennen?
En dingeske gezien?Jaarmarkt geweest. Zatjes geweest.![]()
Wrange nasmaak van de ski-afzeggers kunnen wegspoelen?Jaarmarkt geweest. Zatjes geweest.![]()

Ja! Mogelijks nieuwe deelnemers die in de plek meegaan!Wrange nasmaak van de ski-afzeggers kunnen wegspoelen?![]()
Nee. Damn, nee. Nie gezien. Hij zal toch ni ziek zijn?En dingeske gezien?
Tis nog werkweek hèNee. Damn, nee. Nie gezien. Hij zal toch ni ziek zijn?

het is niet omdat ge een legging aan hebt dat ge daarom met uw benen open moet zitten he.Ik ben geen "bom" of oogverblindende vrouw of weet ik veel wat, maar ik heb wel een "open uitstraling" dus vaak aangesproken worden of heel snel in gesprek gaan heb ik ook wel voor.
En dat is dan 50/50 de 50+'ers die hun ganse leven vertellen, maar evengoed leeftijdsgenoten of nog jonger waar ik gewoon mee aan het zeveren sla. Maar het is vooral een persoonseigenschap denk ik, sommige mensen zien er toegankelijker uit dan anderen, als je bvb in de supermarkt iets wil vragen zijn het die mensen die je gaat zoeken, of ze nu het logo van de winkel dragen of niet!![]()
Ik eet al jaren frieten met spaghettisaus... its delicous!goed, vanaf nu geef ik geen bal meer om het kllimaat. Dat de zeespiegel maar stijgt en de huidige kust doet verdwijnen.