blikn e. En vo de liefhebber e netje van zessevan wuk zijn die bierflesjes toen gemakt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blikn e. En vo de liefhebber e netje van zessevan wuk zijn die bierflesjes toen gemakt?
netje is uitbaatser van e cafe ier. Kzoe ze nu oglik geen zesse geven.blikn e. En vo de liefhebber e netje van zesse
ak dat azo oorn zout wel eki goed kunnen dat netje zidder der zesse binn eit dan gijnetje is uitbaatser van e cafe ier. Kzoe ze nu oglik geen zesse geven.
Twas Black Ocultje!coldplayke gaat haar werk hebben vanavond.
veel keure, mo ik go wel rapper kanarie zinak dat azo oorn zout wel eki goed kunnen dat netje zidder der zesse binn eit dan gij
Ik was me al aan het afvragen wat BO was in deze context! Had de B voor Bot of zo gezienTwas Black Ocultje!

Sorry @BlackOccult , ik kort jou af naar Blackie, niet BO...Ik was me al aan het afvragen wat BO was in deze context! Had de B voor Bot of zo gezien![]()

He BO, ik heb je nauwelijks gekend!Sorry @BlackOccult , ik kort jou af naar Blackie, niet BO...![]()
Ik dacht al dat we een nieuwe mod hadden.Ik was me al aan het afvragen wat BO was in deze context! Had de B voor Bot of zo gezien![]()
Bedankt schat, bedankt.![]()
Kanarie of de bek in?veel keure, mo ik go wel rapper kanarie zin
En zo weten jullie toch welke moderator welke actie heeft uitgevoerd. Carry on!Heel sympathiek! zo anoniem modereren voelt soms wat aan als een virtuele aanrandingHet gebruik van Blackie, of Blacky, is verboden.
Anyway, de reden is ook gewoon dat ik mijn nickname afkort omdat het aantal karakters in dat veld beperkt is.En zo weten jullie toch welke moderator welke actie heeft uitgevoerd. Carry on!

Het gebruik van Blackie, of Blacky, is verboden.
Anyway, de reden is ook gewoon dat ik mijn nickname afkort omdat het aantal karakters in dat veld beperkt is.En zo weten jullie toch welke moderator welke actie heeft uitgevoerd. Carry on!
Sorry @BlackOccult , ik kort jou af naar Blackie, niet BO...![]()
U vraagt, wij draaien:Het gebruik van Blackie, of Blacky, is verboden.
Body Odour, zoals ze bekend staat in de crew.Ik was me al aan het afvragen wat BO was in deze context! Had de B voor Bot of zo gezien![]()
Het gebruik van Blackie, of Blacky, is verboden.
Got it!U vraagt, wij draaien:
![]()