Bekijk bijlage 5160is het teken voor een black hole
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bekijk bijlage 5160is het teken voor een black hole
ik heb nooit geweten waarom lang haar als ruig wordt beschouwd, maar bij die derde zijn kapsel vraag ik me het toch helemaal af.
Het is toch keistoer als je dat kan verzorgen?!?ik heb nooit geweten waarom lang haar als ruig wordt beschouwd, maar bij die derde zijn kapsel vraag ik me het toch helemaal af.
Zijt gij nu mannen aan het shamen voor het uiten van hun vrouwelijke kant?Het is toch keistoer als je dat kan verzorgen?!?
S morgens daar met sprays en speciale borstels doorheen werken is ècht wel badass hoor!!!

Euh.. neen... Als je lang haar hebt, is dat onderhouden ècht wel kut!Zijt gij nu mannen aan het shamen voor het uiten van hun vrouwelijke kant?![]()

GENDER NEUTRALE TAAL GRAAGEuh.. neen... Als je lang haar hebt, is dat onderhouden ècht wel kut!![]()

Euh.. neen... Als je lang haar hebt, is dat onderhouden ècht wel kut!![]()
Lang haar onderhouden is echt wel geslachtsorgaan!GENDER NEUTRALE TAAL GRAAG![]()
Ja op veel dingen, mijn bed, stoelen, zelfs een keertje in de grond om met Garfield te spelen.En heb jij ondertussen al op iets gezeten?![]()
had hij je dan ondergegraven?Ja op veel dingen, mijn bed, stoelen, zelfs een keertje in de grond om met Garfield te spelen.
Klinkt spannend.Ja op veel dingen, mijn bed, stoelen, zelfs een keertje in de grond om met Garfield te spelen.
Dus jij zet u in de grond om met de poes te spelen?Ja op veel dingen, mijn bed, stoelen, zelfs een keertje in de grond om met Garfield te spelen.

Ik mis mijn rosse poes.
Arm Toontje. Komt goed Toontje, 't komt goed.Ik mis mijn rosse poes.
't is dat ze altijd met zoveel overtuiging en liefde op mijn schoot kwam zitten he. En ik mocht ze dan strelen en lag ze daar te kronkelen...Arm Toontje. Komt goed Toontje, 't komt goed.

Heb je daarna eens aan je vingers geroken?'t is dat ze altijd met zoveel overtuiging en liefde op mijn schoot kwam zitten he. En ik mocht ze dan strelen en lag ze daar te kronkelen...![]()