Het grote slowchat topic

ik heb nooit geweten waarom lang haar als ruig wordt beschouwd, maar bij die derde zijn kapsel vraag ik me het toch helemaal af.
Het is toch keistoer als je dat kan verzorgen?!?
S morgens daar met sprays en speciale borstels doorheen werken is ècht wel badass hoor!!!

De kleinste was iets vroeger wakker dan verhoopt, dus ik leg me nog in de zetel terwijl ze haar melk drinkt en filmpje kijkt. Ze zet haar beker weg, kruipt dichter en zegt “ik vind jou heel lief papa!” en dan kruipt ze mee onder mijn dekentje. Om dan haar ijskoude voeten tegen mijn buik te duwen onder begeleiding van een duivelse lach. :wtf:

Ik ben er hoe langer hoe meer van overtuigd dat dat extra beentje van XX t.o.v. XY vol sluwe streken zit.

Ik mis mijn rosse poes.
hamster-768x512.jpg

Ik ben op zoek naar een (liefst gratis) programma (Excel?) waarmee ik bepaalde waardes kan ingeven, waarop dat programma obv. de ingevoerde gegevens andere waardes zelf uitrekend, waarna die een automatisch verslag genereert.
Dus alsvolgend:

Waardes:
- Einddiastolisch volume linker ventrikel (LVEDV): 180ml. = ingevoerde waarde
- Eindsystolisch volume linker ventrikel (LVESV): 120 ml. = ingevoerde waarde
- Slagvolume (LVSV): =180-120 ml. = berekende waarde

---------------------------------------------------------------------------------

Automatisch verslag:
Linker ventrikel: EDV 180 ml, ESV 120ml en SV 40ml.

---------------------------------------------------------------------------------

Dit is maar een heel klein deel van het verslag uiteraard. Ik zou daar ook nog andere waardes inzetten (incl. heel berekende waardes uit de waardes die ik manueel ingeef).

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan