Gralijk Dikke PRammen?GDPR enzo he.
Spreek voor uzelf!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gralijk Dikke PRammen?GDPR enzo he.
Spreek voor uzelf!
Moh, jij hier!*Cracks knuckles*
Maar u ken ik niet zeMoh, jij hier!

Ik spreek voor mezelf. Alletwee van mij.GDPR enzo he.
Spreek voor uzelf!
Je mist wat!Maar u ken ik niet ze
(Allé, alleen weet ik nu wel dat ge straightsix ook irl kent, en dat uw vrouwen wel wat voller mogen zijn. Pro en contra zeker)

Toch beter dan foto's van de kinderen vragen zeker?meiske hare vent is er vandoor, ze zit met twee kinderen waarvan eentje met syndroom van down en gelle wilt foto's van haar dikke tetten.
![]()
't is waar, ge hebt gelijk. Zo iets doede ni.meiske hare vent is er vandoor, ze zit met twee kinderen waarvan eentje met syndroom van down en gelle wilt foto's van haar dikke tetten.
![]()
Er is niks mis met in elke situatie te focussen op het positieve!'t is waar, ge hebt gelijk. Zo iets doede ni.
Het spijt me
Kzal ze morgen wel vragen
Met de rondingen op de juste plekken is niks mis!Je mist wat!
Pro: Straightsix kennen
Contra: Vrouwen mogen voller zijn (laat nu wel geen roddel rondgaan dat ik op dikke wijven val he)
Zoiets?![]()
Ben jij ok op een rondpunt of *doet* jou dat iets?Met de rondingen op de juste plekken is niks mis!
Krijg een harde piemel van ronde punten.Ben jij ok op een rondpunt of *doet* jou dat iets?
Ok, walked right into that one…Krijg een harde piemel van ronde punten.

You wish!Ok, walked right into that one…
Opeens zaten we met ze allen hier.
Anyway, heb maar 1 ding toe te voegen en dat is I'm a fatt ass and I'm proud damn of it!
Iets met botjes/honden==>vlees/mannen oke dat was het dan doei.
Daar trots op zijn , is gewoon niet durven toegeven dat ge lui zijt.Opeens zaten we met ze allen hier.
Anyway, heb maar 1 ding toe te voegen en dat is I'm a fatt ass and I'm proud damn of it!
Iets met botjes/honden==>vlees/mannen oke dat was het dan doei.
Had gij ook vraagtekennotificatiekes?Opeens zaten we met ze allen hier.![]()
Ik heb jou juist per ongeluk gerapporeerd.