Het grote slowchat topic

lonely-love.gif

Als het niet lukt bij de miekes kun je een nickchange naar Bonerrider aanvragen. Mss heb je langs die kant dan wel succes met je nick?

1. Wss omdat hij een andere heeft, maar dat moet nog uitkomen.
2. 2 kinderen waarvan 1 syndroom van Down heeft en mijn vrouw is meter van het jongste.
3. Er kunnen wat kilos af (Fatshaming is a way of life) dan zou het wel een knappe zijn. Blond en dikke tieten.
Begint haar naam met een V en werkte ze voor LP? :unsure:

Edit: kben sowieso weer just met mijn links leggen he. Net haar profiel een keer gezocht, enige wat ik in jouw 3 punten niet wist was dat er al een tweede kind was, maar dat blijkt dus te kloppen.

Zou precies beter eens bij jullie solliciteren. :cool:

Laatst bewerkt:
Begint haar naam met een V en werkte ze voor LP? :unsure:

Edit: kben sowieso weer just met mijn links leggen he. Net haar profiel een keer gezocht, enige wat ik in jouw 3 punten niet wist was dat er al een tweede kind was, maar dat blijkt dus te kloppen.

Zou precies beter eens bij jullie solliciteren. :cool:
gast kende gij straight in prive of ben je gewoon een googlewonder?
Anders doe mij eens. Geen syndroom van down, geen dikke tetten, matig knap en op gewicht! GO!!!!

Edit aja en geen kinderen

gast kende gij straight in prive of ben je gewoon een googlewonder?
Anders doe mij eens. Geen syndroom van down, geen dikke tetten, matig knap en op gewicht! GO!!!!

Edit aja en geen kinderen

Ik zie hier al dat je naast je broer woont, de rest zal ik nog even voor mezelf houden.

Was trouwens geen google bij te pas gekomen, op basis van de drie in het vet gedrukte zaken wist ik vrij zeker wie het was, facebook bevestigde het nadien. :cool:
We zijn ex-collega's (ondertussen al 13-14jr terug :p) en de beschrijving deed me meteen aan 1 iemand denken die daar ook werkte. :lol:

Ik zie hier al dat je naast je broer woont, de rest zal ik nog even voor mezelf houden.

Was trouwens geen google bij te pas gekomen, op basis van de drie in het vet gedrukte zaken wist ik vrij zeker wie het was, facebook bevestigde het nadien. :cool:
We zijn ex-collega's (ondertussen al 13-14jr terug :p) en de beschrijving deed me meteen aan 1 iemand denken die daar ook werkte. :laugh:
Toch nog vrij indrukwekkend. Ik wist niet dat je ze zelfs kende van daar.

Toch nog vrij indrukwekkend. Ik wist niet dat je ze zelfs kende van daar.
Ja, kwam daar altijd goed mee overeen. Mocht ook altijd eens in mijn bed komen liggen, maar die was toen al samen met die kerel dacht ik. Ze had toen wel nog dikkere tetten, maar door rugklachten een stukske weg gedaan.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan