Het grote slowchat topic

Ook een beetje raar, EN een beetje seksueel getint dat ge in de DM's van twee gasten wilt sliden.

Begrijp mij ni verkeerd Non. Ik vind dat elke vrouw ter wereld het basisrecht moet krijgen van sowieso 1 keertje in het leven, minstens. Één nachtje met twee mannen met zeer harde erecties te beleven. Maar moeten wij dat zijn?

@Loser , het is niet omdat ge een post van mij liked, dat mijn algemeen beeld over u ineens veranderd is. Laat ons gewoon de relatie verderzetten die we hebben. Ik negeer u, gij negeert mij. Iedereen blij. Is ook beter voor uw hart, al die bloedverdunners zijn niet zo goed voor je.

Laatst bewerkt:
Ook een beetje raar, EN een beetje seksueel getint dat ge in de DM's van twee gasten wilt sliden.

Begrijp mij ni verkeerd Non. Ik vind dat elke vrouw ter wereld het basisrecht moet krijgen van sowieso 1 keertje in het leven, minstens. Één nachtje met twee mannen met zeer harde erecties moet beleven. Maar moeten wij dat zijn?

Die komt aan... Had ik uw niet subtiele tip over cockrings dan echt verkeerd begrepen?

Begrijp mij ni verkeerd Non. Ik vind dat elke vrouw ter wereld het basisrecht moet krijgen van sowieso 1 keertje in het leven, minstens. Één nachtje met twee mannen met zeer harde erecties mag beleven. Maar moeten wij dat zijn?

@Loser , het is niet omdat ge een post van mij liked, dat mijn algemeen beeld over u ineens veranderd is. Laat ons gewoon de relatie verderzetten die we hebben. Ik negeer u, gij negeert mij. Iedereen blij. Is ook beter voor uw hart, al die bloedverdunners zijn niet zo goed voor je.
Oei, heb ik een post van je geliket? Daar moet iets mis zijn gelopen. Normaal ben ik zo uitbundig niet, dat moet een zatte avond geweest zijn.

Die komt aan... Had ik uw niet subtiele tip over cockrings dan echt verkeerd begrepen?

How how, totaal niet verkeerd begrepen. En ik heb de repliek met uw intenties ook op de goede manier ontvangen, absoluut.

Het conundrum waar ik mee zit is dat onze lichamelijke lusten alleen super passioneel kunnen worden onder de vorm van make-up seks toestanden. En ik wil u niet kwaad maken, want dan kwetst ge mij meestal echt wel.

Oei, heb ik een post van je geliket? Daar moet iets mis zijn gelopen. Normaal ben ik zo uitbundig niet, dat moet een zatte avond geweest zijn.

Loser Loser Loser, dat is toch de laatste zatte avond gebleken dat ge niet tegen alcohol kunt? Waarom doet ge dat toch? Ge bent gewoon een beter persoon als ge uw ordinaire nuchtere zelf bent

Vandaag de eerste keer praktijkles gehad met de auto, na geslaagd te zijn geweest voor het theoretisch examen 2 weken geleden. Nog nooit eerder op de chauffeurszetel gezeten. Ik wist niet eens welke pedaal de gas was en welke de koppeling. De instructeur was een beetje verbaasd, maar heeft beetje extra uitleg gegeven. Nuja, extra uitleg. Gewoon even eenmalig alles aanwijzen en dat was het.
Daarna gelijk achter het stuur en 5 minuten op het parkeerterrein rondrijden. Vertrekken, draaien naar links, draaien naar rechts, van versnelling 2 naar versnelling 4, en gelijk daarna reeds op de openbare weg. Ik kan me niet herinneren ooit zo gespannen op een stoel te hebben gezeten en de instructeur was dan ook nog eens een agressief bazeke (NIE ZO SNEL DE KOPPELING LOSLATEN!! TE SNEL DE KOPPELING LOSGELATEN!! WAAROM REM JE NU??? etc). In de eerste 10 minuten gelijk al berg op gemogen en achteraf weer bergaf met natuurlijk enkele slingerbochten (voor de geinteresseerden, dit was de weg.) dus den tikker ging effe in overdrive. Uiteindelijk toch 35 km gereden zonder brokken te maken, alleen 1 keer niet opgelet bij het afslaan en zonder de reflex van den instructeur was er nu ne Poolse fietser minder op de baan.
Vrijdag de 2e les, los in de file uren.

Moet nog wel wennen aan het aan 10.000 dingen op dezelfde moment denken en uitvoeren, moet een manier vinden om de wagen centraal op de baan te houden ipv altijd naar rechts te hellen en vooral, moet ik leren hoe juist de koppeling, rem en gas te gebruiken op de juiste moment. Ik had gedacht dat bijna iedereen de eerste lessen wel eens zou stilvallen, of verkeerd schakelen, maar de instructeur verwacht blijkbaar perfectie.
Toevallig niet deze instructeur? :unsure:
In titel staat dat het een Russische is, maar ik dacht dat dit Pools was?

Tijdens mijn tweede rijles wou mijn rijinstructeur mij op een zaterdagochtend langs het Rond Punt van Wommelgem sturen en dan zo de Antwerpse Ring op. Heb daar feestelijk voor bedankt. :sop:

20 jaar terug trouwens op het autosalon stond de politie daar met een combi. En ik daar vanvoor in gekropen met ne maat.

Die flik tegen mij: "ambities om bij de politie te komen werken jongeman?"

ik: "nee, ik wou gewoon ook es vanvoor zitten ipv altijd vanachter"

kerel zijn gezicht :laugh:

en ik moet minder flapuit zijn :unsure:

Als kind klom ik op vakantie graag in de bulldozer van m’n nonkel (zo’n grote gele caterpillar). ‘S morgens hadden ze daar mee gewerkt. Toen ik vlak daarna op die gaspedaal duwde, sloeg die motor aan en bromde (zonder sleutel) met roetwolk. Heel kort, maar ik schrok zo hard dat ik daar die vakantie niet meer in ben gaan zitten. Dat die met zijn schep op 1m van onze pa zijn toen splinternieuwe auto stond, speelde daar ook wel wat in mee.

Toevallig niet deze instructeur? :unsure:
In titel staat dat het een Russische is, maar ik dacht dat dit Pools was?

Tijdens mijn tweede rijles wou mijn rijinstructeur mij op een zaterdagochtend langs het Rond Punt van Wommelgem sturen en dan zo de Antwerpse Ring op. Heb daar feestelijk voor bedankt. :sop:
Op een zaterdagochtend valt dat nog mee, op een vrijdagnamiddag is dat wel wat anders.

Vandaag de eerste keer praktijkles gehad met de auto, na geslaagd te zijn geweest voor het theoretisch examen 2 weken geleden. Nog nooit eerder op de chauffeurszetel gezeten. Ik wist niet eens welke pedaal de gas was en welke de koppeling. De instructeur was een beetje verbaasd, maar heeft beetje extra uitleg gegeven. Nuja, extra uitleg. Gewoon even eenmalig alles aanwijzen en dat was het.
Daarna gelijk achter het stuur en 5 minuten op het parkeerterrein rondrijden. Vertrekken, draaien naar links, draaien naar rechts, van versnelling 2 naar versnelling 4, en gelijk daarna reeds op de openbare weg. Ik kan me niet herinneren ooit zo gespannen op een stoel te hebben gezeten en de instructeur was dan ook nog eens een agressief bazeke (NIE ZO SNEL DE KOPPELING LOSLATEN!! TE SNEL DE KOPPELING LOSGELATEN!! WAAROM REM JE NU??? etc). In de eerste 10 minuten gelijk al berg op gemogen en achteraf weer bergaf met natuurlijk enkele slingerbochten (voor de geinteresseerden, dit was de weg.) dus den tikker ging effe in overdrive. Uiteindelijk toch 35 km gereden zonder brokken te maken, alleen 1 keer niet opgelet bij het afslaan en zonder de reflex van den instructeur was er nu ne Poolse fietser minder op de baan.
Vrijdag de 2e les, los in de file uren.

Moet nog wel wennen aan het aan 10.000 dingen op dezelfde moment denken en uitvoeren, moet een manier vinden om de wagen centraal op de baan te houden ipv altijd naar rechts te hellen en vooral, moet ik leren hoe juist de koppeling, rem en gas te gebruiken op de juiste moment. Ik had gedacht dat bijna iedereen de eerste lessen wel eens zou stilvallen, of verkeerd schakelen, maar de instructeur verwacht blijkbaar perfectie.
Was bij mij ook zo hoor, nog nooit aan het stuur van een auto gezeten > instappen en direct rijden (zelfs geen parking). Die eerste rijles was echt beangstigend. Dat betert wel snel en komt dus wel helemaal goed.

Idd. Nadat ik in 't straat eerst had leren optrekken etc. ging onze pa met mij eerste keer op de baan rijden. Was op een zondagvoormiddag in de industriezone. Was daar echt heel rustig. Maar het was idd beangstigend. Ik werd onnozel. Van gewoon in't straat wat optrekken tot zo'n klein ritje waar je met van alles ineens rekening moet houden.

Het gezegde oefening baart kunst is echt meer dan waar in deze, vind ik. Met mijn pa heb ik meer als een jaar vele keren 's avonds in de week een rit gaan maken en telkens in het weekend in alle seizoenen tot ik echt genoeg kilometers had gedaan.
En zoiets merkt een examinator ook wel op.

Ik verklaar de werkdag officieel beëindigd!
(tuinman komt volgende maand alles aanpakken 😜)
Ik doe mee!

IMG20210924183213.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan