Het grote slowchat topic

I did not.
Zelfs mijn absolute favo jurkenwinkel gelooft in jouw voorkeur.
Mocht je wat meer kleur willen:

😇

dit is beter:
mockup-ab571257.jpg

Ik was het daar niet mee eens, dat weet ge!

Ik heb de laatste maanden wel dingen gedaan waar ge veel harder aan zou tillen vrees ik. Dat was toen wel echt flink ook van mij, en ook van u btw, credit where credit is due.

Nee, ik weet dat dat ge het daar niet mee eens was. Maar jj weet ook dat het met bijna mijn puurste intenties was dat ik het gedaan heb.

Kijk ons groeien

Ik heb de laatste maanden wel dingen gedaan waar ge veel harder aan zou tillen vrees ik. Dat was toen wel echt flink ook van mij, en ook van u btw, credit where credit is due.

Nee, ik weet dat dat ge het daar niet mee eens was. Maar jj weet ook dat het met bijna mijn puurste intenties was dat ik het gedaan heb.

Kijk ons groeien

Oei oei, duidelijk dat ge nog wat morele ondersteuning nodig hebt, ik zie uw hulpkreet wel. Allé het is goed; nodig mij maar uit voor uw groepke met nahrtent.

Vandaag de eerste keer praktijkles gehad met de auto, na geslaagd te zijn geweest voor het theoretisch examen 2 weken geleden. Nog nooit eerder op de chauffeurszetel gezeten. Ik wist niet eens welke pedaal de gas was en welke de koppeling. De instructeur was een beetje verbaasd, maar heeft beetje extra uitleg gegeven. Nuja, extra uitleg. Gewoon even eenmalig alles aanwijzen en dat was het.
Daarna gelijk achter het stuur en 5 minuten op het parkeerterrein rondrijden. Vertrekken, draaien naar links, draaien naar rechts, van versnelling 2 naar versnelling 4, en gelijk daarna reeds op de openbare weg. Ik kan me niet herinneren ooit zo gespannen op een stoel te hebben gezeten en de instructeur was dan ook nog eens een agressief bazeke (NIE ZO SNEL DE KOPPELING LOSLATEN!! TE SNEL DE KOPPELING LOSGELATEN!! WAAROM REM JE NU??? etc). In de eerste 10 minuten gelijk al berg op gemogen en achteraf weer bergaf met natuurlijk enkele slingerbochten (voor de geinteresseerden, dit was de weg.) dus den tikker ging effe in overdrive. Uiteindelijk toch 35 km gereden zonder brokken te maken, alleen 1 keer niet opgelet bij het afslaan en zonder de reflex van den instructeur was er nu ne Poolse fietser minder op de baan.
Vrijdag de 2e les, los in de file uren.

Moet nog wel wennen aan het aan 10.000 dingen op dezelfde moment denken en uitvoeren, moet een manier vinden om de wagen centraal op de baan te houden ipv altijd naar rechts te hellen en vooral, moet ik leren hoe juist de koppeling, rem en gas te gebruiken op de juiste moment. Ik had gedacht dat bijna iedereen de eerste lessen wel eens zou stilvallen, of verkeerd schakelen, maar de instructeur verwacht blijkbaar perfectie.
Waar is den tijd.

10 minuten oefenen op een parking. Zonder enige kennis de baan op. De wagen reed met mij en niet andersom. Heel gevaarlijk eigenlijk. Ik reed echt niet graag met de wagen.

Maar, doorbijten. Eens je het gewoon wordt zal je u beter en beter kunnen focussen op de andere 200 zaken waarmee je rekening moet houden. Heel veel oefenen.

Uiteindelijk wordt het een koud kunstje.

Edit: Veel succes! :)

Waar is den tijd.

10 minuten oefenen op een parking. Zonder enige kennis de baan op. De wagen reed met mij en niet andersom. Heel gevaarlijk eigenlijk. Ik reed echt niet graag met de wagen.

Maar, doorbijten. Eens je het gewoon wordt zal je u beter en beter kunnen focussen op de andere 200 zaken waarmee je rekening moet houden. Heel veel oefenen.

Uiteindelijk wordt het een koud kunstje.

Edit: Veel succes! :)

Goed om te horen. Geeft een burger weer wat moed.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan