Het grote slowchat topic

Die aambeien gaan er wel voor zorgen dat ze dat maar 1x in hun leven gaan proberen.
69f.jpg

Gij... gij hebt dat gezien? :eek:
Up close & personal? :oink:
M’n motto was oorspronkelijk “ge moet alles eens gedaan hebben in het leven”. Dat heb ik (na enkele schrale ervaringen) bijgesteld naar “alles gedaan of gezien hebben”. Maar in deze context (ha!) ben ik toch geneigd om het verder af te willen zwakken. “Erover gehoord” volstaat.

2de live avond vergadering deze week al. Dinsdag van de ouderraad, nu van feestcomité in de gemeente..doet deugd irl weer

Kzal het maar hier zetten :rolleyes:.

Ik vind het ongepast om dergelijke foto aan een vrouw te vragen, als dat mijn eigen vrouw niet is.

Uit interesse en bewondering vind ik het dan weer totaal niet erg om zoiets te vragen aan een man, die hard werkt om tot dergelijke resultaten te komen. Zelf heb ik een grote interesse in lichaamsbouw en werken daaraan. :)
Nogal nen omweg om te zeggen dat ge verdoken homo seksuele gevoelens hebt, neen?
Daar is niks ergs aan hoor!

Vandaag de eerste keer praktijkles gehad met de auto, na geslaagd te zijn geweest voor het theoretisch examen 2 weken geleden. Nog nooit eerder op de chauffeurszetel gezeten. Ik wist niet eens welke pedaal de gas was en welke de koppeling. De instructeur was een beetje verbaasd, maar heeft beetje extra uitleg gegeven. Nuja, extra uitleg. Gewoon even eenmalig alles aanwijzen en dat was het.
Daarna gelijk achter het stuur en 5 minuten op het parkeerterrein rondrijden. Vertrekken, draaien naar links, draaien naar rechts, van versnelling 2 naar versnelling 4, en gelijk daarna reeds op de openbare weg. Ik kan me niet herinneren ooit zo gespannen op een stoel te hebben gezeten en de instructeur was dan ook nog eens een agressief bazeke (NIE ZO SNEL DE KOPPELING LOSLATEN!! TE SNEL DE KOPPELING LOSGELATEN!! WAAROM REM JE NU??? etc). In de eerste 10 minuten gelijk al berg op gemogen en achteraf weer bergaf met natuurlijk enkele slingerbochten (voor de geinteresseerden, dit was de weg.) dus den tikker ging effe in overdrive. Uiteindelijk toch 35 km gereden zonder brokken te maken, alleen 1 keer niet opgelet bij het afslaan en zonder de reflex van den instructeur was er nu ne Poolse fietser minder op de baan.
Vrijdag de 2e les, los in de file uren.

Moet nog wel wennen aan het aan 10.000 dingen op dezelfde moment denken en uitvoeren, moet een manier vinden om de wagen centraal op de baan te houden ipv altijd naar rechts te hellen en vooral, moet ik leren hoe juist de koppeling, rem en gas te gebruiken op de juiste moment. Ik had gedacht dat bijna iedereen de eerste lessen wel eens zou stilvallen, of verkeerd schakelen, maar de instructeur verwacht blijkbaar perfectie.

Ergernis van @Squidward wat haar partner betreft:

Heel erg op zichzelf gericht. Niet kwaad bedoeld (van zijn kant) en het is helemaal geen egoïst maar ‘de andere’ vergeet ‘ie vaak gewoon.

Wat direct in Mulan haar hoofd springt:
"tja, niet moeilijk als je er zo uit ziet met een skulldress dat hij je liever wél vergeet!"
400+web-gollum.jpg

(puur gebaseerd op overdrijvingen van jouw eigen overdrijvingen natuurlijk, ik ga er niet ècht van uit dat je eruit ziet alsof persoonlijke hygiëne maar 10 seconden per maand hoort te duren 😘)

Moet nog wel wennen aan het aan 10.000 dingen op dezelfde moment denken en uitvoeren, moet een manier vinden om de wagen centraal op de baan te houden ipv altijd naar rechts te hellen en vooral, moet ik leren hoe juist de koppeling, rem en gas te gebruiken op de juiste moment. Ik had gedacht dat bijna iedereen de eerste lessen wel eens zou stilvallen, of verkeerd schakelen, maar de instructeur verwacht blijkbaar perfectie.
Proberen jezelf niet in het midden van de baan te houden (want je zit meer naar links). Door af en toe in je spiegels te kijken kan je ook je positie op de baan zien tegenover de wegmarkering links en rechts op de baan.

Ergernis van @Squidward wat haar partner betreft:

Wat direct in Mulan haar hoofd springt:
"tja, niet moeilijk als je er zo uit ziet met een skulldress dat hij je liever wél vergeet!"

(puur gebaseerd op overdrijvingen van jouw eigen overdrijvingen natuurlijk, ik ga er niet ècht van uit dat je eruit ziet alsof persoonlijke hygiëne maar 10 seconden per maand hoort te duren 😘)
Dids you criticize the preciousssss?
😉

691-B64-C1-9-B92-41-CC-A9-EC-6-C19-DF29-B287.jpg

Ik vind mijn schedels wel leuk zo, ik heb hetzelfde met volledige skeletten op ook.

Het probleem zit hem, denk ik, in zijn neiging om gelijk een Dr Strange voor alles vijfhonderd verschillende scenario’s te bedenken maar Squid’s neiging om zich voor iedereen weg te cijferen is ook niet gezond. Eigenlijk passen wij uitstekend bij elkaar, two halves of the same idiot 🥰

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan