Het grote slowchat topic

Dan lukt het zeker?

Is @Tonerider een vrouwtje? 😱
:eek2:
Als je het écht wilt... dan kan je het

images
hanoi-vietnam-since-cars-are-expensive-and-the-traffic-crazy-in-vietnam-scooters-are-used-to-transport-goods-in-place-of-cars-often-overloaded-P67HJ9.jpg
ik ben al blij dat ik met mijn motor kan rijden zonder om te vallen. Zelfs al zou ik het echt willen: dat van op de foto's lukt me nooit.
Wow een frituur met warme currysaus.
Wanneer ze daar nu ook nog deftige frieten bakken...
om uw vooroordeel nog te versterken: het zijn frietchinezen. (of toch aziaten).
Frieten waren echt goed en ge kreeg meer dan genoeg (ik had een klein pakske)
IMG20210813210011.jpg

Aan het mandje te zien, heeft Tonerider de Philips. Die had ik eerst ook maar heb ik na 9j trouwe dienst meegegeven aan mijn ex omdat ik een grotere wou.
Dankzij 9lives deze aangeschaft.

Voordeel: groter. De Philips is goed voor 1 of 2 personen, de XL-versie vond ik te duur.
Ook is dit mandje VEEL onderhoudsvriendelijker dan dat van de Philips.
Nadeel: de Philips verwarmde onderaan ietsje beter dan deze. Maar door halfweg het eten eens te draaien is dat ook opgelost

Ik ben alvast heel blij met beide 😁

Mijn zus had de Philips van mijn ouders een weekje geleend, om te zien of het iets voor haar zou zijn. Kocht dan de Princess e heeft die weggegeven, kwalitatief een veel te groot verschil met de Philips vond ze.

Aan het mandje te zien, heeft Tonerider de Philips. Die had ik eerst ook maar heb ik na 9j trouwe dienst meegegeven aan mijn ex omdat ik een grotere wou.
Dankzij 9lives deze aangeschaft.

Voordeel: groter. De Philips is goed voor 1 of 2 personen, de XL-versie vond ik te duur.
Ook is dit mandje VEEL onderhoudsvriendelijker dan dat van de Philips.
Nadeel: de Philips verwarmde onderaan ietsje beter dan deze. Maar door halfweg het eten eens te draaien is dat ook opgelost

Ik ben alvast heel blij met beide 😁

Mijn zus had de Philips van mijn ouders een weekje geleend, om te zien of het iets voor haar zou zijn. Kocht dan de Princess e heeft die weggegeven, kwalitatief een veel te groot verschil met de Philips vond ze.
Ge hebt uw ex meegegeven aan uw oude airfryer? Wel zo handig!

(ik was al aan het denken "citeren en op slowchat reageren, Mulan!
Maar God zij dank zag 515 het al van ver aankomen 😂)

@Tonerider en @Mulan en andere airfryer gebruikers, welk merk en model hebben jullie?
Voor- en nadelen?

Was zelf naar deze aan het kijken
inderdaad die van Philips. Toen ik die kocht was dat volgens test aankoop de beste. Maar voor een gezin van >2 zou ik ook voor de xl gaan. Wel redelijk duur spijtig genoeg, dus misschien best wachten op een promo.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan