Squidward
Well-known member
That’s the spirit!Om ze in de airfryer te laten smelten!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
That’s the spirit!Om ze in de airfryer te laten smelten!![]()
De hond vond ze lekkerThat’s the spirit!

ik ben al blij dat ik met mijn motor kan rijden zonder om te vallen. Zelfs al zou ik het echt willen: dat van op de foto's lukt me nooit.Als je het écht wilt... dan kan je het
![]()
![]()
om uw vooroordeel nog te versterken: het zijn frietchinezen. (of toch aziaten).Wow een frituur met warme currysaus.
Wanneer ze daar nu ook nog deftige frieten bakken...
Kweenie, ik vind dat BG altijd wat trager is in het laden dan elke andere site.Is de website vandaag traag of ligt het aan mijn internet?

Ge hebt uw ex meegegeven aan uw oude airfryer? Wel zo handig!Aan het mandje te zien, heeft Tonerider de Philips. Die had ik eerst ook maar heb ik na 9j trouwe dienst meegegeven aan mijn ex omdat ik een grotere wou.
Dankzij 9lives deze aangeschaft.
Innsky Heißluftfritteuse 5,5L XXL 1700W
Amazon.de: Küchen- und Haushaltsartikel online - Innsky Backpapier Heißluftfritteuse. Innsky Backpapier Heißluftfritteuse.www.amazon.de
Voordeel: groter. De Philips is goed voor 1 of 2 personen, de XL-versie vond ik te duur.
Ook is dit mandje VEEL onderhoudsvriendelijker dan dat van de Philips.
Nadeel: de Philips verwarmde onderaan ietsje beter dan deze. Maar door halfweg het eten eens te draaien is dat ook opgelost
Ik ben alvast heel blij met beide
Mijn zus had de Philips van mijn ouders een weekje geleend, om te zien of het iets voor haar zou zijn. Kocht dan de Princess e heeft die weggegeven, kwalitatief een veel te groot verschil met de Philips vond ze.
Ik wou een grotere ex, dat was toch al lang duidelijk?Ge hebt uw ex meegegeven aan uw oude airfryer? Wel zo handig!

Tja, dat denk ik ook van jou als ik sommige posts lees....Hoe schaamtelijk kan het zijn dat je een airfryer kenner bent. Ik zou niet meer buiten durven kruipen.

Ik geloofde het tot je het woord denk gebruikte.Tja, dat denk ik ook van jou als ik sommige posts lees....![]()
inderdaad die van Philips. Toen ik die kocht was dat volgens test aankoop de beste. Maar voor een gezin van >2 zou ik ook voor de xl gaan. Wel redelijk duur spijtig genoeg, dus misschien best wachten op een promo.@Tonerider en @Mulan en andere airfryer gebruikers, welk merk en model hebben jullie?
Voor- en nadelen?
Was zelf naar deze aan het kijken
![]()
Princess Digitale Family Airfryer XXL 182055 - Heteluchtfriteuse - 5,2 liter -... | bol
Princess Digitale Family Airfryer XXL 182055 - Heteluchtfriteuse - 5,2 liter - Inclusief gratis bakvorm - 8 voorgeprogrammeerde programma's - Zwart. De...www.bol.com
Ik dacht gewoon eentje die makkelijker schoon te schrobben was.Ik wou een grotere ex, dat was toch al lang duidelijk?![]()
Neenee, dat is wel een hygiënische man, daarover kon ik niet echt klagen!Ik dacht gewoon eentje die makkelijker schoon te schrobben was.
Altijd de goeie dingen onthouden. Als hij dan ook nog zichzelf buitenzet, ideaal.Neenee, dat is wel een hygiënische man, daarover kon ik niet echt klagen!