Het grote slowchat topic

Ik denk dat deze gif @foetsie 's relaas mooi samenvat.

giphy.gif

Vrouwen maken nu eenmaal graag drama?
Funny gif is funny (van funny film), maar echt drama maken doet ze nu toch niet imo?

Ik kan die topic hier nooit volgen.
Slowchat heet dat hier, ik vind dat vies rap gaan en ik ben dan nog ne Limburger dus das nog moeilijker voor mij.
Pssssst @kay-gell, ik maak die makkelijke Limburger moppen niet. Ik laat die open zodat @coldplayke ze kan oppikken. Zo voelt ze zich ook goed dat ze wat kan meebabbelen.

Max 1 limburger hier. En @Lint Was eerst.
Niks daarvan, Limburgers klitten samen, zodoende mogen wij elkaar uitnodigen om elke groep te infiltreren. Bij deze heet ik @kay-gell officieel welkom in de slowchat thread.

Zegt hij die uit Sint-Truiden komt. Het West-Vlaanderen van Limburg. :unsure:

Nee, nee. Ik ben geboren en getogen in Leopoldsburg, dan 14 jaar bijna dagelijks in Sint Truiden gesleten door mijn ex en sport, maar woon nu 8 jaar in Hasselt.

Das noord, zuid en midden Limburg :cool:

Daar hebt ge ni van terug he!

Nee, nee. Ik ben geboren en getogen in Leopoldsburg, dan 14 jaar bijna dagelijks in Sint Truiden gesleten door mijn ex en sport, maar woon nu 8 jaar in Hasselt.

Het is dus nog erger dan ik dacht.

Ey mannekes, graag 1 blok vormen heh. De West Fluten hebben hier al de meerderheid, het gaat niet helpen als de Limburgse coalitie al sterft voordat ze bestaat :angry:.

IEDEREEN DIE NIET CURRYWORST ZEGT IS WELKOM HIER!!!!

Dus eigenlijk was je ook in Limburg nergens welkom?

Ey mannekes, graag 1 blok vormen heh. De West Fluten hebben hier al de meerderheid, het gaat niet helpen als de Limburgse coalitie al sterft voordat ze bestaat :angry:.

Wie neemt er nu West-Vlamingen überhaupt serieus? 1 of 1000, qua niveau is dat gelijk hoor. :unsure:

Oei, een Hasselaar, de Limburgers met knokke-le-zoute syndroom.

Het is "ne curryweust" (uitgesproken als currywuist maar ni me lange ui).

Allright, al ene West Vlaming buiten gepest (Norae), en nu al 2 middenlanders. Mijn master plan is goed gestart :devilish:.

Wie neemt er nu West-Vlamingen überhaupt serieus? 1 of 1000, qua niveau is dat gelijk hoor. :unsure:
Ik weet ni zuh manneke. Ik heb daar mijn studies gedaan. En akkoord, het is meestal gewoon wat "general annoyance". Maar die kunnen wel e pakske zagen, en als ze dan met 1000 rond u staan... :help:.
Tis een beke gelijk zombies, 1tje = no problem, maar 1000 tegelijk... en voor dat ge het weet begint ge ook "ja" en "nee" te vervoegen :wtf:.

Toch nog veel Limburgers hier, met momenten denkt ne mens da ze hier allemaal van de vlaanders komen.
Maar lange hamburger vind ik, geboren in Hasselt, echt een vreselijke benaming voor de bruine worst.

In Lier was er een frituur waar ge kon kiezen tussen gesneden ajuin of zilveruitjes op uw curryworst special. Geen idee of het nog bestaat: is 20 jaar geleden. Ge kon er ook kiezen tussen dunne of dikke frieten. Iemand van Lier die weet of het er nog is? Denk dat het aan het bus of treinstation was

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan