Str8_6
Well-known member
je hebt frikandel verkeerd gespeld.Geef aan hoe ge ne curryworst noemt en we zullen zien wat we kunnen doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je hebt frikandel verkeerd gespeld.Geef aan hoe ge ne curryworst noemt en we zullen zien wat we kunnen doen.
Je hebt juist verkeerd gespeldje hebt frikandel verkeerd gespeld.
als je Mr. Airfryer zijn woorden gebruikt dan weet je dat je verkeerd bezig bent.Je hebt juist verkeerd gespeld
Niet te hard lachen met de West-vlamingen hun spraakgebrek hé.Je hebt juist verkeerd gespeld
Want curryworst is nog niet verbasterd genoeg?Het is "ne curryweust" (uitgesproken als currywuist maar ni me lange ui).
Joaje..Allright, al ene West Vlaming buiten gepest (Norae), en nu al 2 middenlanders. Mijn master plan is goed gestart.
Ik weet ni zuh manneke. Ik heb daar mijn studies gedaan. En akkoord, het is meestal gewoon wat "general annoyance". Maar die kunnen wel e pakske zagen, en als ze dan met 1000 rond u staan....
Tis een beke gelijk zombies, 1tje = no problem, maar 1000 tegelijk... en voor dat ge het weet begint ge ook "ja" en "nee" te vervoegen.
Ik dacht dat jullie toch enige vereisten stelden aan de taalvaardigheid van jullie redacteurs maar zo te zien loopt die screening toch wel mis.In elk topic komt dat van frikandel terug he. Iedereen weet ondertussen dat dat de enige correcte benaming is.
@Tonerider voor u is het vanaf nu ook frikandel, anders is er geen plek meer voor u in de redactie.
Dankuwellekes.
In elk topic komt dat van frikandel terug he. Iedereen weet ondertussen dat dat de enige correcte benaming is.
@Tonerider voor u is het vanaf nu ook frikandel, anders is er geen plek meer voor u in de redactie.
Dankuwellekes.
ze moesten mensen hebben die in staat zijn anderen te ergeren. Want dan komen mensen terug om commentaar te geven. Als we nog even doorzetten staat er zelfs een mogelijke merge met HLN op de planning.Ik dacht dat jullie toch enige vereisten stelden aan de taalvaardigheid van jullie redacteurs maar zo te zien loopt die screening toch wel mis.
Wanneer start die crowdfunding?ze moesten mensen hebben die in staat zijn anderen te ergeren. Want dan komen mensen terug om commentaar te geven. Als we nog even doorzetten staat er zelfs een mogelijke merge met HLN op de planning.
yep, spijtig, maar ik begrijp haar wel.Ik heb precies weer iets gemist. Is ons Nora weg?
Zal ik ze teruglokken met eten?yep, spijtig, maar ik begrijp haar wel.
ik weet niet, hoeveel heb je al opzij liggen?Wanneer start die crowdfunding?
ik denk niet dat het gaat lukken met alleen eten: ze wil gezellige mensen om haar heenZal ik ze teruglokken met eten?

Langs ene kant wel, maar langs een andere kant tis een forum, met een grote emmer zout pakken denk ik dan.yep, spijtig, maar ik begrijp haar wel.

Ja, voor hetzelfde geld trek ik alle dagen foto's van het take away gerecht.Langs ene kant wel, maar langs een andere kant tis een forum, met een grote emmer zout pakken denk ik dan.
Wat ik hier soms moet lezen... Elk zijn realiteit zeker soms![]()
Ik vind ons toch vrij gezelligik weet niet, hoeveel heb je al opzij liggen?
ik denk niet dat het gaat lukken met alleen eten: ze wil gezellige mensen om haar heen![]()
goh ja, ik erger mij hier ook wel aan sommige mensen en topics, maar ik weet dat ik evengoed een ergernis ben voor velen met mijne zever.Langs ene kant wel, maar langs een andere kant tis een forum, met een grote emmer zout pakken denk ik dan.
Wat ik hier soms moet lezen... Elk zijn realiteit zeker soms![]()
Degene die me mateloos irriteren smijt ik op de negeerlijst en bij de andere knarsetand ik dan eens (want ik kan het toch niet laten om af en toe in die topics te gaan lezen).