Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Funny gif is funny (van funny film), maar echt drama maken doet ze nu toch niet imo?
Pssssst @kay-gell, ik maak die makkelijke Limburger moppen niet. Ik laat die open zodat @coldplayke ze kan oppikken. Zo voelt ze zich ook goed dat ze wat kan meebabbelen.Ik kan die topic hier nooit volgen.
Slowchat heet dat hier, ik vind dat vies rap gaan en ik ben dan nog ne Limburger dus das nog moeilijker voor mij.
Niks daarvan, Limburgers klitten samen, zodoende mogen wij elkaar uitnodigen om elke groep te infiltreren. Bij deze heet ik @kay-gell officieel welkom in de slowchat thread.Max 1 limburger hier. En @Lint Was eerst.
Zegt hij die uit Sint-Truiden komt. Het West-Vlaanderen van Limburg.@Carrion was den eerste maar die is meer van ne uithoek, vind nie da da echt telt.

Zegt hij die uit Sint-Truiden komt. Het West-Vlaanderen van Limburg.![]()

Met dat verschil dat @Carrion wel grappen snapt. De 1 limburger policy is er eigenlijk omdat we maar 1 keer een grap willen uitleggen. Van mij mag je gerust blijven hoor man dan moet je wel @Carrion zijn niveau halen.@Carrion was den eerste maar die is meer van ne uithoek, vind nie da da echt telt.
Nee, nee. Ik ben geboren en getogen in Leopoldsburg, dan 14 jaar bijna dagelijks in Sint Truiden gesleten door mijn ex en sport, maar woon nu 8 jaar in Hasselt.
Das noord, zuid en midden Limburg
Daar hebt ge ni van terug he!
Dus eigenlijk was je ook in Limburg nergens welkom?Nee, nee. Ik ben geboren en getogen in Leopoldsburg, dan 14 jaar bijna dagelijks in Sint Truiden gesleten door mijn ex en sport, maar woon nu 8 jaar in Hasselt.
Vaarwel danIEDEREEN DIE NIET CURRYWORST ZEGT IS WELKOM HIER!!!!

Ey mannekes, graag 1 blok vormen heh. De West Fluten hebben hier al de meerderheid, het gaat niet helpen als de Limburgse coalitie al sterft voordat ze bestaat.
IEDEREEN DIE NIET CURRYWORST ZEGT IS WELKOM HIER!!!!

Oei, een Hasselaar, de Limburgers met knokke-le-zoute syndroom.Nee, nee. Ik ben geboren en getogen in Leopoldsburg, dan 14 jaar bijna dagelijks in Sint Truiden gesleten door mijn ex en sport, maar woon nu 8 jaar in Hasselt.
Het is "ne curryweust" (uitgesproken als currywuist maar ni me lange ui).Ey mannekes, graag 1 blok vormen heh. De West Fluten hebben hier al de meerderheid, het gaat niet helpen als de Limburgse coalitie al sterft voordat ze bestaat.
IEDEREEN DIE NIET CURRYWORST ZEGT IS WELKOM HIER!!!!
Allright, al ene West Vlaming buiten gepest (Norae), en nu al 2 middenlanders. Mijn master plan is goed gestartVaarwel dan![]()
.Ik weet ni zuh manneke. Ik heb daar mijn studies gedaan. En akkoord, het is meestal gewoon wat "general annoyance". Maar die kunnen wel e pakske zagen, en als ze dan met 1000 rond u staan...Wie neemt er nu West-Vlamingen überhaupt serieus? 1 of 1000, qua niveau is dat gelijk hoor.![]()
.
.Ik heb wel graag uitjes bij mijn frikandel special inderdaad (en de ironie wil dat ik dat met curry ketchup wilHet is "ne curryweust" (uitgesproken als currywuist maar ni me lange ui).
).Van de week int frituur ene die een curryworst speciaal bestelde zonder ajuin, blasfemie.Ik heb wel graag uitjes bij mijn frikandel special inderdaad (en de ironie wil dat ik dat met curry ketchup wil).
Daar word ik nu eens boos van, zowel van de ajuin als de curryworstVan de week int frituur ene die een curryworst speciaal bestelde zonder ajuin, blasfemie.