ja fuck een account verwijderen is precies heel ingewikkeld, ik log efkes in om te zien of da gebeurd was, maar neen, blijkbaar een hele legal matter, ik ga echt geen gehandtekende e-mail sturen, wie weet wat men met mijn handtekening doet!! dus blijft deze maar bestaan i guess. maar eh ik dacht nu ik hier toch ben wip ik even binnen om te zien hoe het met de toffe mensen gaat en nu zie ik dit. dus, ik ben een verklaring verschuldigd, DRAMATISCH EINDE, beeld het zeurderig vioolmuziekje even zelf in, want: dit is mijn laatste bericht op dit forum (nee ik ga niet dood, maar mijn bestaan op dit forum wel

en ja ik hoor u roepen "nobody cares mens ge waart hier maar een paar weken" daar in de achtergrond)
maar dus op de beweringen in quote:
KLOPT. azijngepis en "meningen" genoeg gezien. het was nog maar 50% lollig (wel 100% lollig in dit topic) na een drietal weken en dat is voor mij niet lollig genoeg als tijdsverdrijf

klopt voor het tweede
klopt helaas voor het derde, sorry vrienden dit is vaarwel, i have moved on to better more positive worlds (nee echt geen azijngepis en arrogantie in mijn vrije tijd godver, ik zie er irl veel minder dan dit wa voor gezever is da hier eigenlijk

), maar ik vond het innercirclen heel leuk!
oh en klopt ook voor het laatste maar heeft er verder weinig mee te zien, was geen impulsieve beslissing, meer een opbouwend gevoel van 'mehhhh'.
so long, farewell, auf wiedersehen etc. etc. ik weet zelfs niet hoe heel het liedje gaat. bedankt voor de toffe tijden.
norae is foetsie en foetsie is foetsie!

het ga jullie allen goed. wees niet persoonlijk geschoffeerd als ge mij tagt en ik antwoord niet, ik ben er oprecht gewoon niet meer