Het grote slowchat topic

Ik geef les aan jonkies. er werd mij wel aangeraden secundair te doen voor Nederlands/Engels, omdat ik daar wel goed in ben, maar met al de afgestudeerden die diezelfde vakken kiezen kunnen ze de straten leggen. plus ik dien niet om pubers op te leiden, ik vind van die 15-jarigen die in de "stoere" fase zitten strontirritant (vond ik toen ik zelf op school zat ook al :sarcastic:)

Haha, ja een vragenvuur krijg je nooit uit mij, sorry. Het is een internetforum, veel "persoonlijks" (zoals woonplaats, details over mijn persoonlijke leven etc) ga je uit mij niet krijgen :biglaugh: chapeau voor diegenen die hier zo echt over hun persoonlijke situaties of over hun gezin etc praten, niets voor mij
Dus we gaan u ook nooit op een forum meeting terug zien?

Het is wel de makila meet en greet binnenkort!!!!!!!

"niveau" het al dertig keer herhaalde "te veel gepraat in verschillende topics" dan is er een oplossing, is t nog steeds niet gedaan met zagen. 'k heb t gevoel dat er echt veel gezaagd wordt over het forum op het forum
Moet onthouden, kiddo, dat er hier veel oud volk zit en dat zagen en klagen nu eenmaal in dat bloed zit. Een heel specifiek beeld van wat zij zelf ok vinden en al wat daar rondgaat is reden tot zuurpruimerij.

Moet onthouden, kiddo, dat er hier veel oud volk zit en dat zagen en klagen nu eenmaal in dat bloed zit. Een heel specifiek beeld van wat zij zelf ok vinden en al wat daar rondgaat is reden tot zuurpruimerij.
dit dus, wat had je nu verwacht van een plek waar het vol zit met oude venten die continue aan hun oud zijn herinnerd worden door die jonge snaken hier.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan