Squidward
Well-known member
Om bij de inner circle te horen bijvoorbeeld eet men een week zijn patatten rauw.Die heeft m'n moeder al 10-ish jaar, dan is een airfryer pakken sneller en makkelijker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om bij de inner circle te horen bijvoorbeeld eet men een week zijn patatten rauw.Die heeft m'n moeder al 10-ish jaar, dan is een airfryer pakken sneller en makkelijker.
Pech voor de inner circle dan. Ze zullen niet van mijn aangenaam gezelschap kunnen genieten.Om bij de inner circle te horen bijvoorbeeld eet men een week zijn patatten rauw.

2?? Dat is direct Gold Circle! All hailPech voor de inner circle dan. Ze zullen niet van mijn aangenaam gezelschap kunnen genieten.
* En ik heb nochtans 2 airfryers.

Bedankt voor de info, was eigenlijk nog een echte vraag ook hoor.Die heeft m'n moeder al 10-ish jaar, dan is een airfryer pakken sneller en makkelijker.

hier worden enkel serieuze vragen gesteld he. En het liefst veel, @coldplayke heeft dat graag.Bedankt voor de info, was eigenlijk nog een echte vraag ook hoor.![]()

Ook jij gaat specifieker moeten zijn.Wat een eeuwig gezeik toch op dit forum steeds. Je zou er toch bijna de brui aan geven
"niveau" het al dertig keer herhaalde "te veel gepraat in verschillende topics" dan is er een oplossing, is t nog steeds niet gedaan met zagen. 'k heb t gevoel dat er echt veel gezaagd wordt over het forum op het forumOok jij gaat specifieker moeten zijn.
Dus we gaan u ook nooit op een forum meeting terug zien?Ik geef les aan jonkies. er werd mij wel aangeraden secundair te doen voor Nederlands/Engels, omdat ik daar wel goed in ben, maar met al de afgestudeerden die diezelfde vakken kiezen kunnen ze de straten leggen. plus ik dien niet om pubers op te leiden, ik vind van die 15-jarigen die in de "stoere" fase zitten strontirritant (vond ik toen ik zelf op school zat ook al)
Haha, ja een vragenvuur krijg je nooit uit mij, sorry. Het is een internetforum, veel "persoonlijks" (zoals woonplaats, details over mijn persoonlijke leven etc) ga je uit mij niet krijgenchapeau voor diegenen die hier zo echt over hun persoonlijke situaties of over hun gezin etc praten, niets voor mij

Moet onthouden, kiddo, dat er hier veel oud volk zit en dat zagen en klagen nu eenmaal in dat bloed zit. Een heel specifiek beeld van wat zij zelf ok vinden en al wat daar rondgaat is reden tot zuurpruimerij."niveau" het al dertig keer herhaalde "te veel gepraat in verschillende topics" dan is er een oplossing, is t nog steeds niet gedaan met zagen. 'k heb t gevoel dat er echt veel gezaagd wordt over het forum op het forum
Ontkalken?Gezaag over gezaag over gezaag over gezaag over gezaag op het forum over het forum over het forum over het forum.
Lap, kzit vast![]()
stop met zagenGezaag over gezaag over gezaag over gezaag over gezaag op het forum over het forum over het forum over het forum.
Lap, kzit vast![]()
dit dus, wat had je nu verwacht van een plek waar het vol zit met oude venten die continue aan hun oud zijn herinnerd worden door die jonge snaken hier.Moet onthouden, kiddo, dat er hier veel oud volk zit en dat zagen en klagen nu eenmaal in dat bloed zit. Een heel specifiek beeld van wat zij zelf ok vinden en al wat daar rondgaat is reden tot zuurpruimerij.
Nee nee das voor als ik vuil (EDIT: volk kalk zit) benOntkalken?

zitten hier dan jonge snaken?dit dus, wat had je nu verwacht van een plek waar het vol zit met oude venten die continue aan hun oud zijn herinnerd worden door die jonge snaken hier.
Jong van geest, oud van lichaamzitten hier dan jonge snaken?

Waar en wanneer??Het is wel de makila meet en greet binnenkort!!!!!!!
Ons Norae is net 18, in de fleur van haar leven, nimphette. Ale, dat is toch wat ik denk. Kan zijn dat ze 53 is maar denk het niet.zitten hier dan jonge snaken?
Ja, dat zijn diegene die uw reviews lezen, de oude zakken geven daar geen reet om.zitten hier dan jonge snaken?