Welk recept?Dat mag ook niet, eens het recept uit is, is het gedaan met inner en gewoon circle.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welk recept?Dat mag ook niet, eens het recept uit is, is het gedaan met inner en gewoon circle.
Het airfryerrecept voor inner circles!Welk recept?

Let op dan dat ge geen pijn krijgt aan uw inner circle.Het airfryerrecept voor inner circles!![]()
Ah… I see what you did there! Ik heb geen idee van enig recept, kan niet koken.Welk recept?
Haha, nee, ik kijk zelf eigenlijk geen anime, ik speel gewoon echt graag jrpg's! doordat ni no kuni (het spel niet de film) zo mooi was en ik zag dat het door studio ghibli was, heb ik wel een lijstje gemaakt met ghibli films die ik graag wil zien. heb er al 2 gekeken (spirited away en howl's moving castle) en 't was wel mooi.@norae ook niet zo?
lucky channeluuuuu
Excuseer? Het mijn is ab-so-luut ook een venn diagram!!! En zelfs correcter voor deze situatie dan het uwe!!!Jawel, alleen is het ene wél een Venndiagram, wat de opdracht was, en het ander niet!![]()
.'t zijn er heel veel die je dan nederlands zou moeten leren in 't algemeen tho, ik zie hier alle dagen "ik wordt"Excuseer? Het mijn is ab-so-luut ook een venn diagram!!! En zelfs correcter voor deze situatie dan het uwe!!!
Wat is dat hier seg, @straight_six moet ik Nederlands leren, @Mulan wiskunde... ik begin nog te geloven dat de inner circle niet de meest intelligente groep van het forum is.
then again, 't is een internetforum dus het stoort mij ook niet. ik gebruik hier bvb ook geen leestekens of hoofdlettersIk wil niet pretenderen dat ik alles altijd juist doe, ik maak ook genoeg fouten. Maar het is wel drie dubbel genieten om iemand terecht te wijzen als ze eerst zeggen "dat van u is fout", maar eigenlijk zelf fout zijn't zijn er heel veel die je dan nederlands zou moeten leren in 't algemeen tho, ik zie hier alle dagen "ik wordt"then again, 't is een internetforum dus het stoort mij ook niet. ik gebruik hier bvb ook geen leestekens of hoofdletters
ik ben ook slecht in wiskunde ik had dat maar 3 uren in 't middelbaar
... zoals Straight met "mijn" dt fout en Mulan met "mijn" fout Venn diagram.
) Dat is de wet van Muphry!Ik wil niet pretenderen dat ik alles altijd juist doe, ik maak ook genoeg fouten. Maar het is wel drie dubbel genieten om iemand terecht te wijzen als ze eerst zeggen "dat van u is fout", maar eigenlijk zelf fout zijn... zoals Straight met "mijn" dt fout en Mulan met "mijn" fout Venn diagram.
(en ik ga onvermijdelijk ook ooit een fout maken, en doordat ik nu de asshole speel ga ik het alleen maar harder terug krijgen)
Cool die kende ik nog niet!Dat is de wet van Muphry!
Mijn vriendin zegt anders altijd dat ik veel te sociaal ben. Dan gaan we zo naar feestjes en is het van "nu ni weer de sociale gaan uithangen en mij alleen laten heh".zeg, ik voel hier het ego van een vuile ASO'er hee!
zolang da ge t weet dat ge vanaf nu op elke grammatica of spellingsfout uitgelachen zult worden![]()
Excuseer? Het mijn is ab-so-luut ook een venn diagram!!! En zelfs correcter voor deze situatie dan het uwe!!!
Wat is dat hier seg, @straight_six moet ik Nederlands leren, @Mulan wiskunde... ik begin nog te geloven dat de inner circle niet de meest intelligente groep van het forum is.
www.lucidchart.com
Als je dan toch vakken aan het geven bent, ik wil ook sociaal zijn. Ik neem 10 lessen, graag avondschool op afstand en met de korting voor ‘het zal denkelijk toch niet helpen’ verrekend daar ik sociaal-dyslectisch ben.Cool die kende ik nog niet!
Mijn vriendin zegt anders altijd dat ik veel te sociaal ben. Dan gaan we zo naar feestjes en is het van "nu ni weer de sociale gaan uithangen en mij alleen laten heh".
absorberend is volledig overlappend?![]()
Alles over venn diagrammen
Ontdek alles Venn diagrammen: waar ze vandaan komen, hoe je ze gebruikt en hoe je ze maakt in dit artikel. Daarnaast bieden wij uitgebreide voorbeelden en sjablonen waar je direct mee aan de slag kunt.www.lucidchart.com
Overlappend, niet absorberend!!!
Ben jij eigenlijk leerkracht in het middelbaar of lager onderwijs? Indien middelbaar: welke vakken?Ik kan goed geforceerd sociaal zijn. Als in, ik praat makkelijk met mensen die ik niet ken en kan het goed faken, zorgen dat ik "oprechte" interesse toon en kan wel een gesprek gaande houden, bvb op werkrecepties, opendeurdagen, etc. Let wel, ik doe het niet graag, maar laat dat niet blijken.Ik moet ook wel redelijk extravert zijn op mijn job. Maar het is wel forceren, want eigenlijk ben ik een introvert, ik ben graag alleen en ik hou mij graag bezig met mijn nerdy hobby's (waarover ik nooit iets met iemand deel irl
). 1 keer per week afspreken met vrienden is méééér dan genoeg voor mij en na een paar dagen een city trip te doen met ander volk (wat ik dan wel heel tof vind en waar ik veel babbel) praat ik liefst de rest van de week met niemand, omdat mijn sociale vat vol is.

NeeHow, sinds ik deze thread vrijdagmiddag de laatste keer open gedaan heb zijn er 60 pagina's volgezeverd.![]()
Heb ik iets belangrijks gemist?
Slechts vanuit 1 kantabsorberend is volledig overlappend?

Behalve een invasie van West-Vlaanderen uit: nope!How, sinds ik deze thread vrijdagmiddag de laatste keer open gedaan heb zijn er 60 pagina's volgezeverd.
Heb ik iets belangrijks gemist?

Behalve een invasie van West-Vlaanderen uit: nope!![]()