Sorry, geen eigen kost. Liever van vreemdenTerug opdrinken en ge krijgt van mij een bak Karmeliet, en als het mee brokken is dan krijgt ge er een frietje bij.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, geen eigen kost. Liever van vreemdenTerug opdrinken en ge krijgt van mij een bak Karmeliet, en als het mee brokken is dan krijgt ge er een frietje bij.

Tijd voor een wat heb jij vandaag gekotst topic?Sorry, geen eigen kost. Liever van vreemden![]()
Dan kom ik ze thuis wel bakken met een airfryer.47 euro frietjes?
=>Topicnaam "West-Vlamingen en sympathisanten united. oh ja, en ook een limburger."
De inner circle definieert zichzelf niet heh, dat gebeurt "outside-in" om het met een fancy marketing term te zeggen. Basically moet ge (minstens) 2 "outer-circlers" irriteren totdat ze daarover kreften... dat is uw ontgroening.is een inner circle echt inner als iedereen van de outer zomaar kan joinen tho. er is niet eens een officieel ontgroeningsproces![]()
misschien wil dat ook gewoon zeggen dat jullie je allen 15 jaar onder jullie leeftijd gedragen
ja 'k weet dat ik hier inderdaad met een iets ouder publiek zit. maar de meesten hier zijn een stuk jonger dan de collega's met wie ik dagelijks omga, dus voel me hier niet kei out of place. misschien wil dat ook gewoon zeggen dat jullie je allen 15 jaar onder jullie leeftijd gedragen dat ik me nog niet out of place voel ook
maar over 't algemeen zitten er hier toch genoeg late twintigers en dertigers geloof ik, want als ik zo de eerste pagina's van topics zoals brutoloon of gelijk welk topic waar je hele levenen spaarboekwordt gevraagd, dan zie ik toch veel mensen van die leeftijd dat invullen.
Ja een echte king,=>
De inner circle definieert zichzelf niet heh, dat gebeurt "outside-in" om het met een fancy marketing term te zeggen. Basically moet ge (minstens) 2 "outer-circlers" irriteren totdat ze daarover kreften... dat is uw ontgroening.
Als ge makkelijke targets wilt kunnen @Tonerider en @straight_six u wel in de goede richten begeleiden.
Bekijk bijlage 3237
I'll take it !!!Ja een echte king,
Aaah, gefeliciteerd, laatste dat ik wist was je er 2 van 15 en eentje van 14! Bdaydinner gemist preciesIk ben nog altijd 3 jongens van 15 jaar!

Aaah, gefeliciteerd, laatste dat ik wist was je er 2 van 15 en eentje van 14! Bdaydinner gemist precies![]()
Geeft gewoon toe dat ze niet welkom was om te komen eten.Eigenlijk is dat wel nog waar. Maar ik voel er mij al 3 van 15.
Ik ben geen vamp maar wél sympathiek, ik zie het probleem niet?Ik weet niet niet of die van ons dat zo gaat apprecieren![]()

Wie wil er nu ook een slachtrijpe merrie in huis.Ik weet niet niet of die van ons dat zo gaat apprecieren![]()
Man nodigt vreemde vrouw uit voor romantisch verjaardagsdiner met echtgenote.Ik ben geen vamp maar wél sympathiek, ik zie het probleem niet?![]()
Ge moet gij mij niet alleen inviteren zunne, kandidaten genoeg als gij kookt!Man nodigt vreemde vrouw uit voor romantisch verjaardagsdiner met echtgenote.
Ik zie het wel

Dat is door uw bril. @Mulan , een afspraak maken met uw oogarts?Man nodigt vreemde vrouw uit voor romantisch verjaardagsdiner met echtgenote.
Ik zie het wel
"Man nodigt vreemde vrouw en een heel nerd forum uit voor romantisch verjaardagsdiner met echtgenote" klinkt niet bepaald beter...Ge moet gij mij niet alleen inviteren zunne, kandidaten genoeg als gij kookt!![]()
not me, gewoon een tupperware potteke voldoen en naar mij opsturen is genoeg.Ge moet gij mij niet alleen inviteren zunne, kandidaten genoeg als gij kookt!![]()
harsh, maar wel accuraatnerd forum

We blijven nerds heharsh, maar wel accuraat![]()