Het grote slowchat topic

Topicnaam "West-Vlamingen en sympathisanten united. oh ja, en ook een limburger."
=>
giphy-1.gif

is een inner circle echt inner als iedereen van de outer zomaar kan joinen tho. er is niet eens een officieel ontgroeningsproces :frown:
De inner circle definieert zichzelf niet heh, dat gebeurt "outside-in" om het met een fancy marketing term te zeggen. Basically moet ge (minstens) 2 "outer-circlers" irriteren totdat ze daarover kreften... dat is uw ontgroening.
Als ge makkelijke targets wilt kunnen @Tonerider en @straight_six u wel in de goede richten begeleiden.

misschien wil dat ook gewoon zeggen dat jullie je allen 15 jaar onder jullie leeftijd gedragen
tumblr_mr4ankrXmA1snj3qso1_500.gif

Laatst bewerkt:
ja 'k weet dat ik hier inderdaad met een iets ouder publiek zit. maar de meesten hier zijn een stuk jonger dan de collega's met wie ik dagelijks omga, dus voel me hier niet kei out of place. misschien wil dat ook gewoon zeggen dat jullie je allen 15 jaar onder jullie leeftijd gedragen dat ik me nog niet out of place voel ook :devilish:

maar over 't algemeen zitten er hier toch genoeg late twintigers en dertigers geloof ik, want als ik zo de eerste pagina's van topics zoals brutoloon of gelijk welk topic waar je hele leven en spaarboek wordt gevraagd, dan zie ik toch veel mensen van die leeftijd dat invullen.

Ik ben nog altijd 3 jongens van 15 jaar!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan