Sowieso een waalEnen hier op het werk kende het eiland niet.
Vond dat eerst nog nen toffen, maar heb mijn mening moeten bijstellen![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso een waalEnen hier op het werk kende het eiland niet.

Nee, kan ook niet want zei dat het eerst nen toffe was.Sowieso een waal![]()
Ach, gij zij @lammeken zijn collega?Ik vind het hier nimeer tof![]()
Kweet ni, maar als dat klopt ben ik wel 10keer efficiënter dan hem, want ik heb al 10keer meer BG postsAch, gij zij @lammeken zijn collega?
.Ge zijt schromelijk te laat![]()
Dat maakt je niet efficiënterKweet ni, maar als dat klopt ben ik wel 10keer efficiënter dan hem, want ik heb al 10keer meer BG posts.
Can't argue with math
.
.Neen, je moet op jouw werkijver focussen. Je hebt bijna 10 keer meer werk verzet. Efficiëntie is voor losers en luierikken. Better. Faster. Stronger.
Zelfs dat maakt allemaal geen fluit uit mijn beste. Het draait enkel om hoe goed je het kan uitleggen. En daar ben ik dan weer koningNeen, je moet op jouw werkijver focussen. Je hebt bijna 10 keer meer werk verzet. Efficiëntie is voor losers. Better. Faster. Stronger.
.Oooooh en die van mij?Ik werk 's nachts in reverse video en uw avatar vertoont dan altijd een duister kantje.
@Tha_nOn by night;
![]()
kunt ge niet op een eiland verder gaan?Om op mijn voorgaand elan verder te gaan: in het land der blinden is eenoog koning
Ik kan alleen maar onder de indruk zijn van uw zelfkennis over het niveau van uw humorkunt ge niet op een eiland verder gaan?
en waarom voel ik de nood bij elk grapke tegen u j/k te zetten?
Ik kan alleen maar onder de indruk zijn van uw zelfkennis over het niveau van uw humor
(en zelfkennis is het begin van alle wijsheid!)

Amaai dees had ik niet van u verwacht, maar bedankt om mij te erkennen als koning.Om op mijn voorgaand elan verder te gaan: in het land der blinden is eenoog koning
En er is een nieuwe dag bezig!DANKU.
![]()
ja dit is de laatste eiland gif van de dag

Lob teh fa gnoj!!
Waarom zegt die beschrijving "In De Gloria"![]()
Niveau Nihil In De Gloria GIF - Niveau Nihil In De Gloria Heteiland - Discover & Share GIFs
Click to view the GIFtenor.com

En terecht!!Enen hier op het werk kende het eiland niet.
Eindelijk erkenning