Het grote slowchat topic

Amai ja.. Best eens enkele pagina's terug lezen hier dan als ik de enige ben. Hoeveel waren er niet die al grappen zeiden dat niemand tegen jou in durft gaan.

En de likes op mijn rant post beweren ook iets anders.
De rant post die voor de helft over iets anders ging dan uw mening over mij? :thinking:

En de toon van die grappen (en frequentie :v) is helemaal anders ze. Maar goed kijk, we gaan hier niet verder trekken aan een dood paard. We zullen ons beide dan maar verwarmen en wentelen in ons gelijk gebaseerd op likes :coolbrows:

Reported voor thread verzieken.

j/k

De rant post die voor de helft over iets anders ging dan uw mening over mij? :thinking:

En de toon van die grappen (en frequentie :v) is helemaal anders ze. Maar goed kijk, we gaan hier niet verder trekken aan een dood paard. We zullen ons beide dan maar verwarmen en wentelen in ons gelijk gebaseerd op likes :coolbrows:
goed dat ge me anders vind dan de rest: hebt gij nen hof?

Maar de mensen durven niet anders dan jou liken :unsure:

Ja dat gaan we doen.. Goh ik begin het toch te menen denk ik dat ik uw vent beklaag. Hoe vermoeiend kan iemand zijn om mee te discussiëren zeg.

Nu je weet mijn standpunt over wat ik wel en niet vind van je en wat je er wel of niet van gelooft kan me eigenlijk geen bal schelen.

Ja dat gaan we doen.. Goh ik begin het toch te menen denk ik dat ik uw vent beklaag. Hoe vermoeiend kan iemand zijn om mee te discussiëren zeg.
We zijn ondertussenn bijna 20 jaar samen dus de enige valabele conclusie dat ge daaruit kunt trekken is dat hij mij tenminste wel aankan hé 🤷‍♀️

Nu je weet mijn standpunt over wat ik wel en niet vind van je en wat je er wel of niet van gelooft kan me eigenlijk geen bal schelen.
Stop toch eens met zo op de man te spelen, al hij daarmee content is en zij ook dan is dat eigenlijk al wat telt. En nu schluss

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan