Gij kunt er nog wel bij, geen probleem!ge zijt er wel u best voor aan het doen.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij kunt er nog wel bij, geen probleem!ge zijt er wel u best voor aan het doen.![]()
waar in Izegem? Of kizegem voor de liefhebbersIn Izegem - waar ik als kind woonde - was zo een grotje voor de Heilige Maagd. Ik stel voor daar een beeldje van Mulan te zetten zodat er mogelijkheid is voor iedereen om te worshippen op zijn of haar manier. Dan kan je echt eens alles kwijt. Op school is daar een stille ruimte voor.
Ik denk maar eens iets grootser…
(Ja ik weet dat dingen deponeren in de grot van Mulan mogelijkheid geeft tot veel fantasie)

Amai ja.. Best eens enkele pagina's terug lezen hier dan als ik de enige ben. Hoeveel waren er niet die al grappen zeiden dat niemand tegen jou in durft gaan.Ge zijt anders wel heel vocaal over dat ene gedeelte dan. Want het is niet de eerste keer dat ge daar mee afkomt onder het mom van grappig zijn. Allé kom, eigenlijk is elke grap die ge in mijn richting maakt een variatie op wat voor een vreselijk serieus en irritant mens ik wel niet ben.
Als ik dan toch iedereen zo serieus neem, waarom heb ik dan niet met iedereen dit probleem?
Ik kan alleszins het sentiment niet (meer) delen. Maar dat is oké!
En nee @Tonerider ik ga dit niet random in een andere thread posten want dit is en blijft complete zever en niet relevant ergens anders.
toontje iedereen die dit leest weet dat het 'schuilen want scary' gewoon een excuus is om eens onder mulan haar kleed te zitten, inclusief zijzelfnee hoor, ik ga schuilen onder @Mulan haar rok (of paraplu, want rok zal wel weer niet mogen). Damn, gij zijt scary.
het aangename aan het onaangename koppelen he.toontje iedereen die dit leest weet dat het 'schuilen want scary' gewoon een excuus is om eens onder mulan haar kleed te zitten, inclusief zijzelf
Schuilen is in dat geval scary want het L-woord.toontje iedereen die dit leest weet dat het 'schuilen want scary' gewoon een excuus is om eens onder mulan haar kleed te zitten, inclusief zijzelf
DANKU.Jezus jongens, ga jullie vete ergens anders gaan uitvechten he, moet dit nu echt in elk topic. Again, dit is niet het "waar ben jij rancuneus over " topic
FTFYnee hoor, ik ga huilen onder @Mulan haar rok (of paraplu, want rok zal wel weer niet mogen). Damn, gij zijt scary.
jammerDANKU.
![]()
ja dit is de laatste eiland gif van de dag

Bleitkouskan ik mee leven hoor, zolang ik maar bij @Mulan kan schuilen.
hopelijk wel netkousenBleitkous

ja dit is de laatste eiland gif van de dag
Haha en dan zijn ze verwonderd dat @Loser van sommige dingen niet op de hoogte is.wat ik mij wel serieus afvraag, moet er hier een of andere mod serieus al dit gezwets doorlezen om te controleren op illegale praktijken, of komen ze gewoon wanneer er een reportje is. in het geval van 't eerste, hoeveel zijn jullie daarvoor betaald, of houden jullie van zelfkastijding?
@BlackOccult heeft net vakantie gehad, dus die kan er weer tegen voor een paar uurwat ik mij wel serieus afvraag, moet er hier een of andere mod serieus al dit gezwets doorlezen om te controleren op illegale praktijken, of komen ze gewoon wanneer er een reportje is. in het geval van 't eerste, hoeveel zijn jullie daarvoor betaald, of houden jullie van zelfkastijding?
Als er nu eens is die dit met alle plezier zal lezen is het toch wel @LoserHaha en dan zijn ze verwonderd dat @Loser van sommige dingen niet op de hoogte is.
Ik zou na 1 dag al een burn-out hebben.
. Die is ongelofelijk fan van hoogstaande discussies en semantiek, alles wat je hier kan vinden natuurlijk.Wij woonden aan den Delhaize, dat viel onder Deftigem!waar in Izegem? Of kizegem voor de liefhebbers![]()