Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zeg nergens dat ik daarom niet hypocriet ben he.Een goeie die het zegt
moet ik het niveau nog wat verlagen

Is er ook een "In mijn Poep" Gifke?
Of moet ik dat in Zwam vragen?
waarheid al een koe![]()
Eentje die goed in deze thread past![]()
Ik ga heel eerlijk zijn, ik ging zodanig weinig buiten dat ik misschien drie straatnamen ken op er 25 jaar gewoond te hebben. Ik weet dat er Emelgem is en Kachtem maar waar? Ik ga nog makkelijker Mulan haar hart kunnen winnen dan die op een kaart tonen.Dat is al bijna lendelede, das al meer het aso van de streek![]()
alle hop, wekelijks naar den bowlingIk ga heel eerlijk zijn, ik ging zodanig weinig buiten dat ik misschien drie straatnamen ken op er 25 jaar gewoond te hebben. Ik weet dat er Emelgem is en Kachtem maar waar? Ik ga nog makkelijker Mulan haar hart kunnen winnen dan die op een kaart tonen.
(wel een heel rustige en aangename stad om op te groeien, zo die twee straten rond den Delhaize)
Nee seg, daar waren mensen. Af en toe mee met ons ma naar E5 mode.alle hop, wekelijks naar den bowling
Dan toch niet naar zwam nu @Tha_nOn het niveau eigenhandig omhoog trekt?Ah, non komt hier posten, daar gaat de losse sfeer.
100, maar toch niet genoeg!hoeveel goeie gifkes zijn er eigenlijk niet van het eiland
Eigenlijk voor zwam maar ik doe het hier hihiDan toch niet naar zwam nu @Tha_nOn het eigenhandig omhoog trekt?
Ge zijt schromelijk te laatAh, non komt hier posten, daar gaat de losse sfeer.

ksssst feit dat er hier geen gif van is is echt teleurstellend
Enen hier op het werk kende het eiland niet.hoeveel goeie gifkes zijn er eigenlijk niet van het eiland