Het grote slowchat topic

@Hit Hard graag elimineren aub. Die griet is hier iets te praatgraag aan het worden. Beetje cartel praat verkopen omdat ze een keertje op date is geweest met mij.
Wacht, ik zoek mijn pijl en boog.

cupid-bow-and-arrow13818.jpg

10+ pagina's per dag erbij is misschien wat veel voor de term slowchat
Maar zonder objectieve ijkpunten is dat moeilijk te zeggen

Speedchat misschien?
Laat het zo maar! Ik kan me al direct voorstellen welke berichten ik daaruit zal moeten weghalen!!

Wij zijn bange 30ers en 40ers, en die willen niet teveel nieuwe technologie leren.
En ik ben een twintiger die vindt dat ik nu toch nie speciaal discord moet maken om te praten met mensen op een forum. Discord is trouwens effectief chatten zoals op msn, dat is sneller dan op een forum 1 bericht per zoveel minuten. Er is al speciaal een nieuw topic zodat er niet te lang wordt gebabbeld in andere topics. Als we hier nu nog moeten een regel invoeren over hoeveel berichten ge moogt zetten zodat het ‘slow’ genoeg is…

Laatst bewerkt:
En ik ben een twintiger die vindt dat ik nu toch nie speciaal discord moet maken om te praten met mensen op een forum. Er is al speciaal een nieuw topic zodat er niet te lang wordt gebabbeld in andere topics. Als we hier nu nog moeten een regel invoeren over hoeveel berichten ge moogt zetten zodat het ‘slow’ genoeg is…
wat Wat WAT???? :eek2:
GOOIT ZE BUITEN

En ik ben een twintiger die vindt dat ik nu toch nie speciaal discord moet maken om te praten met mensen op een forum. Er is al speciaal een nieuw topic zodat er niet te lang wordt gebabbeld in andere topics. Als we hier nu nog moeten een regel invoeren over hoeveel berichten ge moogt zetten zodat het ‘slow’ genoeg is…
Kan je aub wat trager posten?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan