515
Well-known member
30 seconden volgens de instellingen van het forum.Hoeveel tijd tussen berichten is voor u dan wel acceptabel?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
30 seconden volgens de instellingen van het forum.Hoeveel tijd tussen berichten is voor u dan wel acceptabel?

Ja sorry ik probeer hier de gemiddelde leeftijd wat naar beneden te trekken naar 55wat Wat WAT????
GOOIT ZE BUITEN
Ik ben nog altijd aan het zoeken hoe ik mijn profiel-status kan aanpassen om via daar emo-liedjesteksten te spammen zodat ik de aandacht van mijn crush kan trekken.Ik ben al trots dat jullie oudjes op jullie leeftijd een forum kunnen gebruiken zonder overal per ongeluk dubbele berichten te zetten of per ongeluk topics te starten terwijl je eigenlijk gewoon iemand een PM wou sturen.![]()
![]()
70 cent? We zijn 2021 pakt maar 2 euroKwist ni dat dat hier TMF chat was.
Gianni zkt slanke bottom max 35j stuur foto ik stuur mms terug westvl x'jes
Komt dat ook op tv straks of moet ik daar 70 cent voor betalen eerst?
Stort die 70 cent maar.Kwist ni dat dat hier TMF chat was.

- Lint: Ribbon-weaving is known to have been established near St. Etienne (dep. Loire) as early as the 11th century,Ik heb oprecht geen flauw idee hoe oud Loser is en of dat ouder is dan Lint![]()
Kwist ni dat dat hier TMF chat was.

Je vergeet wel je nummer erbij te zetten. En dan klagen in het dating topic dat je als man geen reacties krijgt zeker?Kwist ni dat dat hier TMF chat was.
Voor mij zijt gij vanaf nu "horse that loses a race"- Lint: Ribbon-weaving is known to have been established near St. Etienne (dep. Loire) as early as the 11th century,
- Loser: Sense of "one who suffers loss" is from 1540s; meaning "horse that loses a race" is from 1902; "convicted criminal" is from 1912; "hapless person, one who habitually fails to win" is by 1955 in U.S. student slang.
The more you know!

Als het voor echt is, zullen ze mij wel vindenJe vergeet wel je nummer erbij te zetten. En dan klagen in het dating topic dat je als man geen reacties krijgt zeker?

Oei, da's veel. Samenleggen? Als gij 2€ bijlegt hebben we genoeg.70 cent? We zijn 2021 pakt maar 2 euro
Dan stel ik voor dat ge de Financiële Onafhankelijkheidsthread leest zodat ge binnenkort niet meer gelijk een working poor naar huis moet rijden.Is dat hier ne super slow chat geworden ineens?
Dan gaan de mensen die nu naar huis rijden van hun werk straks geen 10 pagina's krijgen om bij te lezen?![]()
Zweetvoeten?*snuif onder de oksel* nope, mijne geur heeft ze niet weggejaagd![]()
de mensen durven niet meer na de "dit gaat te snel voor een slowchat" reactiesIs dat hier ne super slow chat geworden ineens?
Dan gaan de mensen die nu naar huis rijden van hun werk straks geen 10 pagina's krijgen om bij te lezen?![]()

Zweetvoeten?
No offense @Lt. ZweedVoet

Echt toverspul dit!