Het grote slowchat topic

Ik ben al trots dat jullie oudjes op jullie leeftijd een forum kunnen gebruiken zonder overal per ongeluk dubbele berichten te zetten of per ongeluk topics te starten terwijl je eigenlijk gewoon iemand een PM wou sturen. :love: :love:

Kwist ni dat dat hier TMF chat was.

Gianni zkt slanke bottom max 35j stuur foto ik stuur mms terug westvl x'jes

Komt dat ook op tv straks of moet ik daar 70 cent voor betalen eerst?

Ik ben al trots dat jullie oudjes op jullie leeftijd een forum kunnen gebruiken zonder overal per ongeluk dubbele berichten te zetten of per ongeluk topics te starten terwijl je eigenlijk gewoon iemand een PM wou sturen. :love: :love:
Ik ben nog altijd aan het zoeken hoe ik mijn profiel-status kan aanpassen om via daar emo-liedjesteksten te spammen zodat ik de aandacht van mijn crush kan trekken.

Ik heb oprecht geen flauw idee hoe oud Loser is en of dat ouder is dan Lint🤷‍♂️
- Lint: Ribbon-weaving is known to have been established near St. Etienne (dep. Loire) as early as the 11th century,
- Loser: Sense of "one who suffers loss" is from 1540s; meaning "horse that loses a race" is from 1902; "convicted criminal" is from 1912; "hapless person, one who habitually fails to win" is by 1955 in U.S. student slang.

The more you know!

Kwist ni dat dat hier TMF chat was.

Gianni zkt slanke bottom max 35j stuur foto ik stuur mms terug westvl x'jes

Komt dat ook op tv straks of moet ik daar 70 cent voor betalen eerst?
Je vergeet wel je nummer erbij te zetten. En dan klagen in het dating topic dat je als man geen reacties krijgt zeker?

- Lint: Ribbon-weaving is known to have been established near St. Etienne (dep. Loire) as early as the 11th century,
- Loser: Sense of "one who suffers loss" is from 1540s; meaning "horse that loses a race" is from 1902; "convicted criminal" is from 1912; "hapless person, one who habitually fails to win" is by 1955 in U.S. student slang.

The more you know!
Voor mij zijt gij vanaf nu "horse that loses a race" 👌

Is dat hier ne super slow chat geworden ineens?
Dan gaan de mensen die nu naar huis rijden van hun werk straks geen 10 pagina's krijgen om bij te lezen? :unsure:

Is dat hier ne super slow chat geworden ineens?
Dan gaan de mensen die nu naar huis rijden van hun werk straks geen 10 pagina's krijgen om bij te lezen? :unsure:
Dan stel ik voor dat ge de Financiële Onafhankelijkheidsthread leest zodat ge binnenkort niet meer gelijk een working poor naar huis moet rijden.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan