Wacht, ik zoek mijn pijl en boog.@Hit Hard graag elimineren aub. Die griet is hier iets te praatgraag aan het worden. Beetje cartel praat verkopen omdat ze een keertje op date is geweest met mij.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wacht, ik zoek mijn pijl en boog.@Hit Hard graag elimineren aub. Die griet is hier iets te praatgraag aan het worden. Beetje cartel praat verkopen omdat ze een keertje op date is geweest met mij.
Naar het schijnt zullen ze het deel zwam hernoemen naar slowchat.Nee, niet in Zwam gooien aub.
10+ pagina's per dag erbij is misschien wat veel voor de term slowchatHoeveel tijd tussen berichten is voor u dan wel acceptabel?
Laat het zo maar! Ik kan me al direct voorstellen welke berichten ik daaruit zal moeten weghalen!!10+ pagina's per dag erbij is misschien wat veel voor de term slowchat
Maar zonder objectieve ijkpunten is dat moeilijk te zeggen
Speedchat misschien?
Kan je van modereren niet je voltijds beroep maken dan?Laat het zo maar! Ik kan me al direct voorstellen welke berichten ik daaruit zal moeten weghalen!!
Ok maar wat maakt het eigenlijk uit, zolang het gebabbel uit de andere topics blijft10+ pagina's per dag erbij is misschien wat veel voor de term slowchat
Maar zonder objectieve ijkpunten is dat moeilijk te zeggen
Speedchat misschien?
Om tot in het oneindige te brabbelen is er toch een Discord?Ok maar wat maakt het eigenlijk uit, zolang het gebabbel uit de andere topics blijft
Wij zijn bange 30ers en 40ers, en die willen niet teveel nieuwe technologie leren.Om tot in het oneindige te brabbelen is er toch een Discord?
En ik kan hier ook al amper volgen en dit is dan slowWij zijn bange 30ers en 40ers, en die willen niet teveel nieuwe technologie leren.

Als zelfs bompa Loser het kan...Wij zijn bange 30ers en 40ers, en die willen niet teveel nieuwe technologie leren.
100% ditWij zijn bange 30ers en 40ers, en die willen niet teveel nieuwe technologie leren.
En ik ben een twintiger die vindt dat ik nu toch nie speciaal discord moet maken om te praten met mensen op een forum. Discord is trouwens effectief chatten zoals op msn, dat is sneller dan op een forum 1 bericht per zoveel minuten. Er is al speciaal een nieuw topic zodat er niet te lang wordt gebabbeld in andere topics. Als we hier nu nog moeten een regel invoeren over hoeveel berichten ge moogt zetten zodat het ‘slow’ genoeg is…Wij zijn bange 30ers en 40ers, en die willen niet teveel nieuwe technologie leren.
wat Wat WAT????En ik ben een twintiger die vindt dat ik nu toch nie speciaal discord moet maken om te praten met mensen op een forum. Er is al speciaal een nieuw topic zodat er niet te lang wordt gebabbeld in andere topics. Als we hier nu nog moeten een regel invoeren over hoeveel berichten ge moogt zetten zodat het ‘slow’ genoeg is…

Kan je aub wat trager posten?En ik ben een twintiger die vindt dat ik nu toch nie speciaal discord moet maken om te praten met mensen op een forum. Er is al speciaal een nieuw topic zodat er niet te lang wordt gebabbeld in andere topics. Als we hier nu nog moeten een regel invoeren over hoeveel berichten ge moogt zetten zodat het ‘slow’ genoeg is…
Ik heb oprecht geen flauw idee hoe oud Loser is en of dat ouder is dan LintAls zelfs bompa Loser het kan...