GETHEZ
Well-known member
Ik wil niet wanhopig overkomen, so here goes...Hangt van de kater af.
Got pics?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil niet wanhopig overkomen, so here goes...Hangt van de kater af.
Ok. Deze thread heeft dus meer bloot nodig.Dat is omdat er een vrouw over bikini foto's aan het praten is waardoor er een stormloop is. En in parallel gaat het over worsten.
Nog nooit is een gif zo relevant geweest voor 2 topics tegelijk:
![]()
Gelieve geen blootfoto's van jezelf te posten.Ok. Deze thread heeft dus meer bloot nodig.
Straf, ik kreeg net een fout bij uploaden:Gelieve geen blootfoto's van jezelf te posten.
Uwe buik eens intrekken danStraf, ik kreeg net een fout bij uploaden:
"te groot".
Die mens stopt gewoon een biefstuk in de airfryer en kan daar 5 dagen mee voort want tegen dat die taaie lap geknabbeld is.Hadden we niet afgesproken, dat ge ons ging waarschuwen als ge Toon alleen ging laten?
Ziet nu, hij heeft al geen boterhammekes mee, wat gaat het geven met zijn avondeten? Afhaal? Kan en klaar maaltijden? Het manneke moet zijn wel groentjes hebben he.
Een hazy foto will do.Ik wil niet wanhopig overkomen, so here goes...
Got pics?
ach.BEN IK NET EEN BROODJE AAN HET ETEN, POST ZE EEN URINESTAAL
Uwe nickname moeten gaan uitleggen bij het bejaardenhuis?Weeral met mijn bakkes door ne spinnenweb gelopen
Net ontdekt dat ik mijn teennagels eens best bijknip.Uwe buik eens intrekken dan
Nu laat je mij clueless, wat is baffen?
Edit, just googled that shizzle![]()
"Ruigen Baffer"I dare anyone om een nick change te doen naar:
"Baffer"
Dit zou mijn eeuwige respect verdienen. Hoogachtend en met vriendelijke groeten,
RD
Spijtig maar de mijne zijn opgebezigd"Ruigen Baffer"
IDD tis ofwel 8 bit of 16 bit.Stond gisteren in de frituur. Volle bak, waaronder een marginale kerel aan een tafeltje met een wachtpintje, vergezeld van dochterlief met een wachtcolaatje. Begint die ineens te vertellen, heb daarstraks mijne Sega 18-bit teruggevonden op de zolder.
Dacht nog even een "well actually"-tje te doen, maar de wachtdrankjes indachtig heb ik toch maar wijselijk mijn energie gespaard.
NSS (en dus niet SNES oid)IDD tis ofwel 8 bit of 16 bit.
16 bit was de megadrive als ik me nog goed herinner.
Euh waarom zou ik mijn collega moeten opbellen, omdat mijn vrouw niet binnen geraakt thuis.Je stuurt toch ook geen emails naar je madam als je niet binnen raakt, de sleutel vergeten bent, vraagt wanneer ze thuiskomt, vraagt of ze iets van de winkel wil, etc.
Voor dergelijke zaken kun je toch ook een collega telefoneren ?.