Oldskooler
Well-known member
Reactie, welkom in de vergeetputtopic.Eindelijk na al die jaren wij zijn maten. Wanneer was die winter BBQ weer?
Tussen al de andere verstoten reacties.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reactie, welkom in de vergeetputtopic.Eindelijk na al die jaren wij zijn maten. Wanneer was die winter BBQ weer?
Sorry, maar nooit gedacht dat dit ik dit moet komen posten, als ambtenaar, ik heb het te druk op het werk om hier actief bij te dragen.Reactie, welkom in de vergeetputtopic.
Tussen al de andere verstoten reacties.
Is het teambuilding vandaag?Sorry, maar nooit gedacht dat dit ik dit moet komen posten, als ambtenaar, ik heb het te druk op het werk om hier actief bij te dragen.
Verlof! Dus eigenlijk echt werken voor de niet ambtenaren, aangezien de vrouw des huizes een to do lijst heeft opgesteld.Is het teambuilding vandaag?
Ik zal eens opstaan se en me naar de badkamer begeven.Sorry, maar nooit gedacht dat dit ik dit moet komen posten, als ambtenaar, ik heb het te druk op het werk om hier actief bij te dragen.
Mijn moto = BMW R1250RSMijn moto = beter eens een dagje u extra ziek laten schrijven (lees extra lang uitzieken) dan plots u langer moeten ziek melden wegens een grote *crash* van uw lichaam of ne burn out.
Goedemorgen!
Kleine kater hier van in bikini cocktails te drinken.
ja, zeg het haar maar eens goedDat komt er van!
is het gegeven van bikini een bepalende factor in de kater hier of was dat maar om te stoefen hoe warm het daar is?Goedemorgen!
ja, zeg het haar maar eens goed
is het gegeven van bikini een bepalende factor in de kater hier of was dat maar om te stoefen hoe warm het daar is?
ja, zeg het haar maar eens goed
is het gegeven van bikini een bepalende factor in de kater hier of was dat maar om te stoefen hoe warm het daar is?

Nokini alcohol
Gewoon even stoefen.
Ik zal vandaag de alcohol drinken zonder bikini en dan morgen laten weten als het een bepalende factor was.

2 frikan zijn nog altijd minder vlees dan een Romeo. Plus zo'n Romeo eten is een andere ervaring dan een simpele frikandel. Bestel allebei ne keer en je ziet het verschil zelf wel.
@Tanuki_ nu hadden we toch gedacht dat gij Toontje zijn boterhammetjes smeert voor de middagpauze opTgoh, ik bestel ook elke dag een broodje ondanks de wisselende kwaliteit. Soms zijn ze kraakvers, soms langs geen kanten. En de boulet ga ik zeker niet meer bestellen, dat was gewoon triestig qua broodje.
Maar ik ga 's morgens geen kwartier vroeger opstaan om m'n bokes te smeren. en 't is niet dat brood nog echt vers is tegenwoordig. Na 2 dagen is het beste er ook wel af.
De Romeo XXL is 35 cm en weegt 250g. Een gewone frikandel (Mora) weegt maar 80g. Je hebt dus iets meer dan 4 gewone frikandellen nodig om aan een Romeo te komen, omdat hij dikker is.Sorry liever geen grote worst in mijn mond.
But you do you
Stiekem toch niet een beetje gay?
Ok net even opgezocht 2 frikan/curryworsten zijn langer dan een Romeo XXL sorry to burst your bubble mate
You just like them long sausages
En ik was er niet bij??Goedemorgen!