Het grote slowchat topic

Dat is omdat er een vrouw over bikini foto's aan het praten is waardoor er een stormloop is. En in parallel gaat het over worsten.
Nog nooit is een gif zo relevant geweest voor 2 topics tegelijk:
tenor.gif
Ok. Deze thread heeft dus meer bloot nodig.

Hadden we niet afgesproken, dat ge ons ging waarschuwen als ge Toon alleen ging laten?

Ziet nu, hij heeft al geen boterhammekes mee, wat gaat het geven met zijn avondeten? Afhaal? Kan en klaar maaltijden? Het manneke moet zijn wel groentjes hebben he.
Die mens stopt gewoon een biefstuk in de airfryer en kan daar 5 dagen mee voort want tegen dat die taaie lap geknabbeld is.

Stond gisteren in de frituur. Volle bak, waaronder een marginale kerel aan een tafeltje met een wachtpintje, vergezeld van dochterlief met een wachtcolaatje. Begint die ineens te vertellen, heb daarstraks mijne Sega 18-bit teruggevonden op de zolder.

Dacht nog even een "well actually"-tje te doen, maar de wachtdrankjes indachtig heb ik toch maar wijselijk mijn energie gespaard.

I dare anyone om een nick change te doen naar:
"Baffer"

Dit zou mijn eeuwige respect verdienen. Hoogachtend en met vriendelijke groeten,

RD

Stond gisteren in de frituur. Volle bak, waaronder een marginale kerel aan een tafeltje met een wachtpintje, vergezeld van dochterlief met een wachtcolaatje. Begint die ineens te vertellen, heb daarstraks mijne Sega 18-bit teruggevonden op de zolder.

Dacht nog even een "well actually"-tje te doen, maar de wachtdrankjes indachtig heb ik toch maar wijselijk mijn energie gespaard.
IDD tis ofwel 8 bit of 16 bit.
16 bit was de megadrive als ik me nog goed herinner.

Je stuurt toch ook geen emails naar je madam als je niet binnen raakt, de sleutel vergeten bent, vraagt wanneer ze thuiskomt, vraagt of ze iets van de winkel wil, etc.

Voor dergelijke zaken kun je toch ook een collega telefoneren ?.
Euh waarom zou ik mijn collega moeten opbellen, omdat mijn vrouw niet binnen geraakt thuis.

Weet gij iets meer wat er gebeurd tussen mijn collega en mijn vrouw?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan