Het grote slowchat topic

Zondagochtend gaan zwemmen met de kinderen. Poolse badmeester fluit en doet teken dat we wat moeten opschuiven in één van de matig diepe kinderbaden. Ondertussen een andere badmeester met zo'n platte net (voor blaadjes uit uw zwembad te scheppen) op de bodem aan 't rakelen.

Pfwiiieeeeet! Allemaal naar den andere kant. Weer hetzelfde met die net.

Pfwieeet! Weer allemaal wat opschuiven.

Pfwieeeeet! Weet je wat, allemaal eruit!

Ik ga naar die badmeester en vraag wat ze precies zoeken en wijs naar m'n vinger: 'een ring kwijt? ketting?'

In gebrekkig Nederlands zegt die kerel: 'kaka! overal kaka meneer!'

Zeg dan meteen dat iedereen eruit moet hé. Toch vond ik het grappig.
Dat klinkt als een job voor
1730823351247.jpeg

Sebiets komt het vrouwtje thuis van de NL bijles.
Overal kaarsjes geplaatst en es goed sexen. 2 rounds hopefully.
Niet per se omdat ik zin heb. Maar omdat ik geen zin heb die verkiezingsnacht te volgen.

Dus ik hoop vooral om als een blok in slaap te vallen erna. Zij content. En ik content.
Maar vooral, hopelijk een zorgeloze nacht en morgen wakker worden en helemaal content te zijn met het nieuws.

And you bet your ass dat ik er enkelen zal PMen , na al de bagger dat ik hier heb moeten lezen de laatste weken in pol en actua. Nemesises will be dealth with. Accordingly. :oi22:

:cheer::cheer: Kamala Harris :cheer::cheer:

JD Vance in het (extreem-rechtse) centrum, Trump zet zich recht.
Kamala Harris komt eruit.
Kamala Harris pakt nu over.
Kamala Harris over Trump.
KAMALA KAMALA KAMALA WAT DOE JE NU?
KAMALA HARRIS GAAT PRESIDENT WORDEN!
KAMALA HARRIS OP ÉÉN!
KAMALA HARRIS OP ÉÉN!
KAMALA HARRIS IS PRESIDENT VAN DE VS!
KAMALA KAMALA KAMALA KAMALA KAMALA KAMALA KAMALA KAMALA
WAT DOE JE NU?
Niet te geloven.
3 maanden democratisch nominee en het is genoeg!
KAMALA IS PRESIDENT VAN DE VS!
Moeder, we zijn nog niet thuis!

Niet per se omdat ik zin heb. Maar omdat ik geen zin heb die verkiezingsnacht te volgen.

Dus ik hoop vooral om als een blok in slaap te vallen erna. Zij content. En ik content.
Maar vooral, hopelijk een zorgeloze nacht en morgen wakker worden en helemaal content te zijn met het nieuws.

And you bet your ass dat ik er enkelen zal PMen , na al de bagger dat ik hier heb moeten lezen de laatste weken in pol en actua. Nemesises will be dealth with. Accordingly. :oi22:
Zet je mij ook op je pm-lijst? Ben nu wel benieuwd.

:cheer::cheer: Kamala Harris :cheer::cheer:

JD Vance in het (extreem-rechtse) centrum, Trump zet zich recht.
Kamala Harris komt eruit.
Kamala Harris pakt nu over.
Kamala Harris over Trump.
KAMALA KAMALA KAMALA WAT DOE JE NU?
KAMALA HARRIS OP ÉÉN!
KAMALA HARRIS OP ÉÉN!
KAMALA KAMALA KAMALA KAMALA KAMALA KAMALA KAMALA KAMALA
WAT DOE JE NU?
Niet te geloven.
3 maanden democratisch nominee en het is genoeg!
KAMALA IS PRESIDENT VAN DE VS!
Moeder, we zijn nog niet thuis!
ik ben niet meer mee.

pas op, hè

Ik zeg je nu al dat als daar 1 (EEN) ongewenste pm bij zit, dus naar iemand die hem niet wil ontvangen, je op vakantie mag, en als het permanent is, is het een warn die je uitsluit om nog terug te komen.

Edit: zo, ieder zijn manier om in de mood te komen. De ene zet kaarsjes, de ander…

@Loser Doe eens normaal. Heb ook al pms ontvangen hoor van mensen die denken dat kamala zal winnen. Dus die mensen moeten dan allemaal geblokkeerd worden volgens jou?

Is toch aan de gebruiker om de pm te beantwoorden of niet ...desnoods blokkeren als die geen pms wil ontvangen.

Even op terug komen na wat opzoekwerk

Trajectcontrole is in mei 2023 in werking gesteld van 1e punt tot punt A (+-650m tussen de woningen)

In mei 2024 heeft men beslist deze te verlengen tot aan punt B (+- 1km extra tussen de velden)

Alleen heeft men de camera op punt A niet weggenomen, gewoon buiten werking gezet. Dus het lijkt alsof het einde trajectcontrole is.

Enorm misleidend eigenlijk 😅 Uiteraard mijn fout als ik er zelf te hard reed en er geen bord einde bebouwde kom stond bleef het 50.
Maar toch een wrang gevoel bij de "veiligheids"reden
Ge komt volgende keer dan meer ene drinken als ge thuis voorbij rijdt!

@Tomski ziet ge zo simpel is dat om een BGer uit te nodigen bij uw thuis.

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan