Het grote slowchat topic

Dit is idd de reden. Dat doe ik nog steeds van werk :)
Welke vrachtwagen heb jij? Ik rij een mercedes actros 6x2 460pk, alle 3 assen luchtgeveerd, als ook de cabine. Is een grote cabine waar je kan in rechtstaan. Bed kan plat blijven tijdens het rijden. Beetje overkill voor een brouwer :p
Nu werk ik voor een rijschool met een Actros 1948 camion-remork. De laatste als trucker was een Volvo FH16 600.

waarom ben je gestopt met rijden? te lange dagen?
Niet echt meer verenigbaar met kind. Ik startte bij dagritten standaard om 3u, dus elke dag om 2u15 opstaan, om dan pas tussen 19u en 20u thuis te komen. En internationaal ben je gewoon 4-5 nachten van huis. Dan een jaar iets compleet anders gedaan, maar ik miste de baan en kwam toevallig de opleiding tegen voor rij-instructeur en ik vond dat een mooi compromis.

van mij zou het volledig anoniem moeten zijn en blijven.

ge geeft het sperma af, en daarmee is de kous af. je hebt uw plicht gedaan. alles wat daarna komt of volgt, zijn uw zaken toch niet meer?
ze mogen al blij zijn dat ze sperma krijgen, die donor centra.
Zoveel vragen bij deze post.😉

Is bovenstaande uw definitie van vaderschap?
Is donorcentra een andere naam voor een vrouw waar Trump de horizontale tango mee wilt dansen?

Zoveel vragen bij deze post.😉

Is bovenstaande uw definitie van vaderschap?
Is donorcentra een andere naam voor een vrouw waar Trump de horizontale tango mee wilt dansen?
Maar nee,
ik vind sperma donor zijn eigenlijk iets heel basic hoor: 1 iemand heeft iets nodig, en 1 iemand wil dat geven. En daarmee is toch de kous af?

Ik vind sperma doneren eigenlijk net hetzelfde als die "emoji's van de aldi" geven aan kinderen. Lijkt me wat een silly vergelijking, maar op zich is het toch zoiets?
Iemand vraagt iets, en de ander geeft het. (want ik heb die emoji's niet nodig, terwijl iemand anders die net koortsachtig zoekt/verzamelt).

Maar kom dan achteraf niet af met zaken van "na zoveel jaar moet ik opeens mijn identiteit vrijgeven". Nee dat is niet afgesproken, en dat is ook niet nodig vind ik. Ik vind dat je als kind van een spermadonor dat recht absoluut niet hebt.

Op mijn vorig werk had ik ook zo'n lesbiënne collega, en die dame had erg graag een kind gehad. Die had toen ook al aan enkele collega's, waaronder mezelf, gevraagd om eens seks daar mee te hebben, zodat ze het moeilijke IVF of soortgelijk trajecten niet moest doorlopen.
Eerst had ik daar wel oren naar, maar net als andere collega's zijn we toen tot het besef gekomen dat dit later weer eens als een boemerang in ons gezicht ging kunnen komen. Namelijk dat ze na de daad, kindergeld kon eisen van ons. Of ja, zoals nu de actuele discussie: dat dat kind ons later zou blijven achtervolgen. Nee, dat was het dan ons ook weer niet waard.

Ik vind "wie????" echt zo een reactie die in de meest positieve interpretatie gewoon zegt "Ik kan niet googlen" en in de meest negatieve "Ik ben te cool voor bekende Vlamingen te kennen en zo maak ik dit duidelijk".

Zo zie je ze in de commentsectie onder elk Facebookartikel over een influencer o.i.d.
Maar ik ben ook gewoon te cool voor bekende Vlamingen te kennen 🤓.

(Of gewoon te oud om op de hoogte te blijven van wie nu eigenlijk al dan niet bekend en vlaming is)

Goh ja, als je bepaalde websites mag geloven kan "de gootsteen gaan ontstoppen bij de sexy buurvrouw" wel dezelfde gevolgen hebben als een spermadonatie :sneaky:
Geef toe, dat zijn gewoon de beste ontstoppingen. Iedereen kent dat toch wel, de single buurvrouw die in negligé aan uw deur staat om te vragen of je eens kan komen kijken naar haar gootsteen. En wanneer je dan onder die keukenkast ligt moet ze wel toevallig op dat moment haar borden afspoelen zeker om dan boven je te komen staan. Dat zijn toch zaken die iedereen tegen komt.

Bwa. Ge kunt daar nog mee spelen, hè. X Æ A-Xii bijvoorbeeld.
5b92e710f03f4.image.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan