Bloody Gore
Member
Verkrijgbaar bij Bol ( bij bij de speeltjes)![]()
Nog steeds jouw ideale vrouw dus!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verkrijgbaar bij Bol ( bij bij de speeltjes)![]()
Nog steeds jouw ideale vrouw dus!![]()
Nu zijt ge aan het overdrijven...Of een superdeluxeprivéwelness met ontbijt met zeer exclusieve champagne - cava is voor het plebs, want we spreken hier van BG-budgetten.
Qua threaddigging kan deze wel tellenVerkrijgbaar bij Bol ( bij bij de speeltjes)

link , or didn't happen!Verkrijgbaar bij Bol ( bij bij de speeltjes)
![]()
wie zou het zijn? ik heb al lang de P niet meer gelezen...

Ge kunt dat kopen, gebruiken, uitspoelen, en doorgeven aan ne maat voor zijne verjaardaglink , or didn't happen!
.Die in het groen met haar bord "iedereen telt"![]()
wie zou het zijn? ik heb al lang de P niet meer gelezen...

Die in het groen met haar bord "iedereen telt"![]()
Kwaliteit heeft z'n prijs natuurlijk.serieuze inflatie t.o.v. 50 euro
De kampioenen is elke zomer lang, elke keer herhalingen. Niks nieuw. En zoals steeds, er zijn nog genoeg andere zendersJa, maar dat is dan meestal ergens in de namiddag dat ze dat nog eens herhalen.
Maar dit is drie keer 's avonds.

Maar ze zenden van de kampioenen geen drie avonden per week dezelfde aflevering steeds opnieuw uit.De kampioenen is elke zomer lang, elke keer herhalingen. Niks nieuw. En zoals steeds, er zijn nog genoeg andere zenders![]()
off topic, maar blijkbaar al jaren dus zijn nickname verkeerd gelezen. Ik dacht echt dat het Germandude was. heil!![]()
TRUMP is van West-Vlaanderen he, je zegt dus gewoon hetzelfdeNee, maar coldplayke vond 'm best wel geil blijkbaar.
.Ik vrees dat ik dan even niet meer mag inloggen.Misschien kan je zoiets terugsturen?
![]()

Gewoon je rasp niet meer kuisen met zo'n spons is ook al een goed begin. Ik heb toch nog nooit stukjes spons zien liggen na iets af te wassen.Een schotelvod gemaakt van natuurvezels is ook een mogelijkheid natuurlijk maar dan moet je natuurlijk zelf enig initiatief nemen. En kan je niet meer cynisch komen doen, dat is natuurlijk het belangrijkste. Waarschijnlijk is die spons je opgedrongen door de maatschappij en kan je daar zelf niets aan doen natuurlijk.Gelukkig gebruik ik hier genoeg natuurlijk zodat het toch nog overkomt alsof ik enorm geef over de natuur.

Hoogst waarschijnlijk zal het wel een consultant zijn die die afwas doet.Gewoon je rasp niet meer kuisen met zo'n spons is ook al een goed begin. Ik heb toch nog nooit stukjes spons zien liggen na iets af te wassen.![]()
Zou er toch ook niet mee kunnen lachen dat ze de winst niet deelt.ik had gehoord Visenya.
Mopje natuurlijk. Maar stel je eens voor dat je op een forum zit en opeens op die manier uw vrouw ziet passeren. Ik denk dat ge daar toch eens niet goed van bent.
Langs de andere kant mag je als partner wel gratis, geen maandelijks premium-abonnement af te dokken.Zou er toch ook niet mee kunnen lachen dat ze de winst niet deelt.