Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeet NIET op het BELLETJE te drukken zodat je ELKE VIDEO van MIJ ziet!Deel deze video zo vaak als je kunt!! Het is niet voor mij, maar voor de stormschadebeperking héééééé!

Vergeet NIET op het BELLETJE te drukken zodat je ELKE VIDEO van MIJ ziet!![]()
Beter dan soa.Stoelgang Eindeloos Ophouden
Bij hem staat het eerder voor Soms Ontlasting Afwachten.Beter dan soa.
Stoelgang openbaar aanbieden.
Wel grappig dat ik ook meteen aan Westkust dacht, dat heeft daar wel een beetje die reputatie.![]()
Rooie ballen ipv blauwe dan?Huisdokter wist me bovendien eens te zeggen dat een frequentie van 2-3x per dag perfect normaal en gezond is.
Jaloerskaard!Rooie ballen ipv blauwe dan?
Dieter neemt meer initiatief hoor.
Eerst een karrevracht choco gaan kopen straks
Spending them G'sBestemming: Barbados
Aantal volwassenen/kinderen: 1 volwassene
Periode: 23 juli tot en met 23 augustus
Transport: vliegtuig
Type verblijf: 5 sterrenhotel
Kostprijs: €17550
Geboekt via: voja travel
Extra info: all incl plus bijkomende excursies gepland

Nu nog ginder uitpluizen hoe ik aan de ho's en baida geraak copainSpending them G's![]()
Life finds a wayNu nog ginder uitpluizen hoe ik aan de ho's en baida geraak copain
Sorry ik hing aan een infuus van Tsjechisch bier.
Hoog tijd om te stoppen met die vrije opvoeding. Misschien is het voor de ene al te laat maar je hebt nog een zoon.Mijn oudste zoon zegt juist dat hij morgen naar zijn lief haar training gaat krijgen. Ik vraag "wat doet ze van sport? "
"paardrijden"
![]()
Ja kga me weer eens meer moeien ermee. Kheb het een tijd aan mijn vrouw over gelaten zodat ze haar kon bewijzen maar tijd om de teugels terug in handen te nemen (pun intended).Hoog tijd om te stoppen met die vrije opvoeding. Misschien is het voor de ene al te laat maar je hebt nog een zoon.
Spoor hem maar eens goed aan.Ja kga me weer eens meer moeien ermee. Kheb het een tijd aan mijn vrouw over gelaten zodat ze haar kon bewijzen maar tijd om de teugels terug in handen te nemen (pun intended).
Toch oppassen hoor. Voor hetzelfde geld gaat hij verder studeren in gent en wie weet wat er dan van komt.Kheb hem dat verhaal verteld en ook alle gevaren. Maar ja hij moet dan maar in zijn ongeluk lopen als hij denkt dat hij het beter weet.